شریفی‌نیا و نرگس محمدی در میلیاردر

تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «میلیاردر» به کارگردانی علیرضا امینی آغاز شد. علیرضا امینی سریال «سقوط آزاد» و فیلم‌های «انتهای خیابان هشتم»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «استشهادی برای خدا» و… را کارگردانی کرده است.

به گزارش روابط عمومی شبکه یک سیما، رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده سریال «میلیاردر» با نام قبلی «شرکت»، گفت: «تصویربرداری این سریال صبح چهارشنبه ۱۵ شهریور در دارآباد آغاز شد.»

محمدرضا شریفی‌نیا، مجید مظفری، نرگس محمدی، نیما شاهرخ‌شاهی، سحر زکریا، علیرضا کمالی‌نژاد، زهیر یاری، سامان گوران، رامین راستاد و… در این سریال ۵۰ قسمتی نقش‌آفرینی می‌کنند.

«میلیاردر» به کارگردانی علیرضا امینی کاری از گروه مجموعه‌های تلویزیونی شبکه یک و داستان جوانی تحصیلکرده است که در یک شرکت بزرگ خانوادگی استخدام می‌شود.

تا پیش از این مسعود کرامتی کارگردانی این مجموعه را بر عهده داشت و چند قسمت از این سریال به کارگردانی او تصویربرداری شد و بعد از آن کارگردانی این سریال به امینی سپرده شد.

سعید پورصمیمی، رضا بابک، احمد مهران‌فر، سحر زکریا، سحر ولدبیگی، نیما فلاح و… از جمله بازیگرانی بودند که مقابل دوربین کرامتی رفتند.

علیرضا امینی سریال «سقوط آزاد» و فیلم‌های «انتهای خیابان هشتم»، «هفت دقیقه تا پاییز»، «استشهادی برای خدا» و… را کارگردانی کرده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.