شسکام به ثبت رسید

۲۵اردیبهشت،

 

شسکام پس از گذراندن مراحل قانونی به ثبت رسید.
 
به گزارش گروه خبری ارتباطات آنلاین، به نقل از مهندس مطهری، مدیرعامل شسکام، این شرکت پس از پشت سر نهادن مراحل قانونی و مشخص شدن اساسنامه آن، در تاریخ ۲۳ اردیبهشت ۹۲ با شماره ثبت ۴۳۸۸۸۱ در فهرست اداره ثبت شرکت ها قرار گرفت.
 
پیش از این، صابر فیضی -مدیرعامل وقت شرکت مخابرات ایران- از راه اندازی شرکت شسکام با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان کارکنان مخابرات خبر داده بود و گفته بود این شرکت با هدف سازماندهی اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته و ساماندهی وضعیت کارکنان پیمانکاری شرکت مخابرات ایران ، تشکیل شد و بزودی آغاز به کار می کند.
 
وی در نشست توجیهی تشکیل « شرکت سرمایه گذاری کارکنان ارتباطات و مخابرات » (شسکام) ، در حضور مدیران شرکت مخابرات ، ضمن اعلام این خبر ، گفته بود: سامان دهی مسائل رفاهی کارکنان شرکت مخابرات ، بازارگردانی سهام مخابرات و اشتغال فرزندان همکاران شاغل و بازنشسته ، از دیگر اهداف شرکت شسکام است.
 
مهندس فیضی میزان سرمایه ی این شرکت را حدود ۱۰۰۰ میلیارد تومان پیش بینی کرده و گفته بود : ۴۰ درصد سهام متعلّق به شرکت مخابرات و ۶۰ درصد آن به کارکنان مخابرات اختصاص دارد ، که با برنامه ریزی های صورت گرفته ، شرکت تازه تأسیس ، در طرح های اجرایی غیر مخابراتی نیز ، می تواند فعالیت کند.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.