ششمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات برگزار میشود

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ سهشنبه ۹ آبان ۹۱،

ششمین سمپوزیوم بین المللی مخابرات از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۸ آبان ماه سال جاری توسط پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می شود.

به گزارش تفسیری خبرنگار فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران در این سمپوزیوم که  با حضور دکتر تقی پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر دانشجو وزیر علوم و فناوری و فرانسیس گابریل رانسی، رئیس اداره ارتباطات رادیویی اتحادیه بین المللی مخابرات برگزار میشود آخرین پیشرفتهای علمی و پژوهشی، آینده تکنولوژی های مخابراتی و همچنین مفاهیم و تئوری های جدید توسط مالکنظران و مالکان تکنولوژی در این حوزه ها و در قالب مقالات علمی و کارگاه های آموزشی، سخنرانی های کلیدی و میزگردها ارائه خواهد شد.
 
بنا براین گزارش تفسیری: این همایش که  هر دو سال یکبار با هدف هم اندیشی در حوزه های مخابرات و کامپیوتر برگزار می شود ؛ ۵۷۰ مقاله و پیشنهاد ۶۴ کارگاه آموزشی را از ۲۴ کشور جهان دریافت نموده که از این میان ۲۵۵ مقاله و ۱۹ کارگاه آموزشی پس از ارزیابی در ۶ کمیته فنی که با حضور ۴۷ محقق و اندیشمند از دانشگاه و صنعت تشکیل گردیده، انتخاب شده است.
 
گفتنی است: محورهای این سمپوزیوم آنتن و امواج ، مخابرات بی سیم ، سیار و ماهواره ای، سیستمهای مخابرات نوری، تئوری شبکه های مخابراتی، فناوری اطلاعات، امنیت اطلاعات، تصمیم سازی و برنامه ریزی در زمینه های ICT و موارد استراتژیک در حوزه ICT است .
 
یاد آور میشود: پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات این سمپوزیوم را با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، انجمن مهندسی برق و الکترونیک ایران ( IAEEE ) و بخش ایران IEEE برگزار می کند که در حاشیه آن یک نمایشگاه جانبی با حضور شرکتها و موسسات داخلی و خارجی iبه منظور ارائه آخرین دستاوردها و تکنولوژی های خود برگزار می شود. /ح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.