ششمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان زنجان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، این انتخابات در اجرای ماده ۱۱ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و ماده ۵۹ آیین‌نامه اجرایی آن با استقرار چهار صندوق شامل یک صندوق اصلی در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان و سه صندوق در ادارات راه و شهرسازی شهرستان‌های ابهر، خرم‌دره و خدابنده در رشته‌های تخصصی عمران، نقشه‌برداری، برق، مکانیک، معماری و شهرسازی از بین ۶۳ نفر نامزد انتخابات برای انتخاب ۹ نفر عضو اصلی و ۶ نفر عضو علی‌البدل، به صورت کاملاً الکترونیکی با موفقیت برگزار شد.

از تعداد ۳ هزار و ۷۰۰ نفر واجد شرایط در انتخابات ششمین دوره انتخابات اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان، تعداد یک‌هزار و ۸۵۵ نفر در انتخابات شرکت کردند که بیش از ۵۰ درصد مهندسان در انتخابات مشارکت نمودند.

حسن مجتبی‌زاده، سعید عباسی، یحیی نصیرا و علیرضا رسولی در رشته عمران و رامین کیامهر در رشته نقشه‌برداری با بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی و محمدرضا محمدی در رشته عمران و حمزه‌علی احمدی در رشته نقشه‌برداری به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در گروه تأسیسات، یدا.. علی‌آبادی در رشته برق و سید زهیر ترابی در رشته مکانیک با بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی و مجتبی نعمتی در رشته برق و فریبرز براتی در رشته مکانیک به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

در گروه معماری و شهرسازی، احد محمدی در رشته معماری و ابراهیم زادتوت‌آغاج در رشته شهرسازی با بیشترین آرا به عنوان اعضای اصلی و غلامرضا سهیلی در رشته معماری به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب شدند.

گفتنی است دکتر یحیی نصیرا عضو هیات علمی گروه عمران و دکتر رامین کیامهر عضور هیات علمی و مدیر گروه آموزشی نقشه برداری دانشگاه آزاد اسلامی زنجان می باشند .

۵۲۲

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.