ششمین همایش پژوهش های قرآنی به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار معارف ایرنا تجلیل از نفرات برگزیده و شایسته تقدیر در ششمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی با حضور ‘محمد رضا رحمیی ‘ معاون اول رییس جمهوری، ‘سید محمد حسینی’ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام ‘علی محمدی’ سرپرست سازمان اوقاف و امور خیریه و ‘مرتضی تمدن’ استاندار تهران برگزار شد.

در این همایش پژوهشگران ۲۰ مقاله قرآنی به عنوان مقالات برگزیده و شایسته تقدیر معرفی شدند و نفرات برتر فردا شب در مراسم اختتامیه بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن تجلیل خواهند شد.

ششمین همایش بین المللی پژوهش های قرآنی به منظور تجلیل از مقالات و پژوهش های قرآنی با سخنرانی معاون اول رییس جمهوری به کار خود پایان داد.

بیش از ۵۰۰ مقاله از سوی پژوهشگران داخلی و ۵۰ مقاله از پژوهشگران خارجی به دبیرخانه این همایش ارسال شد که ۲۰ مقاله برای ارایه در همایش انتخاب شد.

شاخصه‌ها و مبانی بیداری اسلامی از منظر قرآن کریم، راهکارهای تحقق بیداری اسلامی بر مبنای آموزه‌های قرآن کریم، عوامل انحراف امت‌ها از اهداف الهی در حرکت بیداری اسلامی از منظر قرآن کریم، عوامل و راهکارهای حفظ و تداوم بیداری اسلامی از منظر قرآن کریم، بیداری اسلامی و تحقق وعده‌های الهی قرآن کریم و آسیب شناسی نهضت‌های اسلامی از دیدگاه قرآن کریم از جمله محورها و موضوعات این همایش بود.

بیست و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرائت و حفظ قرآن فردا (جمعه) با معرفی نفرات برتر در مرکز همایش های بین المللی برج میلاد به کار خود پایان می دهد.

فراهنگ**۱۰۰۳**

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۱۴۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.