ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب به ریاست «پروفسور سمیعی» برگزار می شود

ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب (پروفسور مجید سمیعی) با هدف تبادل آخرین دستاوردهای پزشکی در این حوزه با حضور متخصصان ایرانی و خارجی در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه سلامت ممتازنیوز به نقل از خبرگزاری دانا(داناخبر)، مشاور اجرایی ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب گفت: این کنگره به ریاست پروفسور مجید سمیعی در بیمارستان میلاد برگزار خواهد شد.

دکتر محمد امیر امیرخانی ادامه داد: محورهای مورد بحث این کنگره هیپوفیز،پاتولوژی، روش ترانس اسنفوییدال، عمل جراحی زنده، درمان طبی یا جراحی ضایعات عروقی، رادیوتراپی و پزشکی هسته ای، هیدروسفالوس،درمان صرع، بازسازی اعصاب صورت و جراحی اعصاب در اطفال است.

وی افزود:دانشگاه علوم پزشکی تهران سالهاست در کشور حرف اول را در زمینه آموزش می زند و از دو سال گذشته با راه اندازی پژوهشکده علوم اعصاب فعالیت های تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده است.

به گفته وی برنامه های مشترک علمی بین دانشگاه علوم پزشکی تهران و دانشگاه هانوفر آلمان اجرا می شود که ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب نیز یکی از آنها بشمار می آید.

مشاور اجرایی ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب اظهار کرد: ۲۷ سخنران از کشورهایی همچون فرانسه ،ایتالیا،اسپانیا ،اتریش ،برزیل ،چین ، تایوان ، سوییس ،هند و آلمان در این کنگره حضور خواهند داشت.

به گفته وی در این کنگره مراحل جراحی مغز و اعصاب توسط اساتید برجسته ایرانی و دکتر پروفسور سمیعی به صورت زنده به مخاطبان ارایه می شود.

امیرخانی افزود: ۲۲ موضوع مختلف در این کنگره به بحث و بررسی گذاشته می شود و امتیاز بازآموزی برای رشته های اصلی۲۰و برای سایر رشته ها ۱۴ امتیاز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: ششمین کنگره بین المللی جراحی مغز و اعصاب با حضور اساتید بین المللی جراحی مغز و اعصاب که به ریاست پروفسور مجید سمیعی با محورهای هیپوفیز، ضایعات عروقی، رادیو تراپی و پزشکی هسته ای، هیدروسفالوس، درمان صرع، گلیوم ها، بازسازی عصب صورتی، جراحی اعصاب در اطفال برگزار خواهد شد.


خبرگزاری دانا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.