شش منطقه ویژه گردشگری ساحلی ایجاد می شود

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شش نقطه ساحلی استان بوشهر که قابلیت‌های مهم گردشگری در ابعاد گوناگون دارد به منطقه ویژه گردشگری تبدیل می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از  شبکه اطلاع رسانی جامعه دریایی ایران (مانا) ، شاپور رستمی معاون امورعمرانی استاندار بوشهر گفت: گردشگری دریایی ابعاد ویژه‌ای دارد و دولت نیز دیدگاه خاصی برای استفاده بهینه از آن برای رونق صنعت گردشگری دارد. 

وی خاطرنشان کرد: در استان بوشهر سواحل گسترده و فرصت‌های بی نظیر برای سرمایه‌گذاری وجود دارد که بسته‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری قرار می‌گیرد. 

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه گردشگری دریایی بالاترین ارزش افزوده را در میان بخش‌های گردشگری دارد،تاکید کرد: استان بوشهر به سبب برخورداری از بیش از ۹۰۰ کیلومتر نوار ساحلی با خلیج فارس درصورت برنامه ریزی می‌تواند نقش آفرینی بالایی در بهره برداری اقتصادی داشته باشد. 

رستمی با اشاره به مصوب شدن مناطق ویژه گردشگری گفت: برای اجرای طرح مطالعاتی منطقه ویژه گردشگری در شش نقطه استان بوشهر ۳۰ میلیارد ریال تخصیص یافت. 

وی از تصویب طرح راهبردی گردشگری در استان بوشهر خبر داد و گفت : در سه منطقه ساحلی استان بوشهر طرح‌های راهبردی گردشگری اجرا می ‌شود که تا قبل از پایان امسال محل اقامت گردشگران در نقاط حضورگردشگران نوروزی تعیین و زیرساخت‌های رفاهی اجرا می شود.

انتهای پیام/

– .
Scottish readers: Undecided about the referendum? Please read Scottish Independence, Power And Propaganda.

باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.