شش وزنه‌بردار المپیکی معرفی شدند

جام جم آنلاین: شش وزنه‌بردار المپیکی ایران پس از رکوردگیری اردوی بجنورد مشخص شدند.

اردوی تیم ملی وزنه‌برداری ایران پس از سپری شدن چهار هفته در بجنورد عصر امروز با برگزاری رکوردگیری از پولادمردان ملی‌پوش به کار خود پایان داد.

مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته ۹۴ کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم، ۸ وزنه‌برداری بودند که از ۴ هفته گذشته آخرین اردوی تیم ملی وزنه‌برداری را زیر نظر کادرفنی در بجنورد تشکیل دادند تا از میان آنها ۶ اعزامی المپیک ۲۰۱۲ لندن مشخص شوند.

بر همین اساس کادرفنی تیم ملی وزنه‌برداری و در رأس این کادر، کوروش باقری عصر امروز از ملی‌پوشان رکوردگیری به عمل آورد که در نهایت و با تصمیم این کادر، کیانوش رستمی و سهراب مرادی در دسته ۸۵ کیلوگرم، سعید محمدپور در دسته ۹۴ کیلوگرم، نواب نصیرشلال در دسته ۱۰۵ کیلوگرم و بهداد سلیمی و سجاد انوشیروانی در دسته ۱۰۵+ کیلوگرم به عنوان وزنه‌برداران المپیکی ایران مشخص و معرفی شدند.

از نکات قابل توجه رکوردگیری امروز می‌توان به شکسته شدن غیر رسمی رکورد ۸۵ کیلویی جهان توسط کیانوش رستمی اشاره کرد. وی در یکضرب رکورد ۱۷۹ و در دوضرب رکورد ۲۲۰ کیلویی را جابجا کرد.

همچنین سجاد انوشیروانی در فوق سنگین رکوردهای مساوی در مجموع با بهداد سلیمی به میزان ۴۵۰ کیلو به ثبت رساند.

رکوردگیری امروز زیرنظر اعضای کادرفنی و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری از جمله حسین رضازاده، رئیس و مرتضی زرین گل، نایب رئیس فدراسیون و همچنین مقامات سیاسی و ورزشی استان خراسان شمالی در سالن ورزشی کارخانه پتروشیمی خراسان شمالی برگزار شد.

همچنین با نظر کادرفنی مرتضی رضائیان و سجاد بهروزی در دسته ۶۹ کیلوگرم همچنان در ادامه اردوهای تیم ملی که قرار است آخرین آن پیش از اعزام به المپیک ۲۰۱۲ لندن از فردا به میزبانی تالار وزنه‌برداری تهران آغاز شود، سایر ملی‌پوشان را همراهی کنند.

ملی پوشان وزنه برداری صبح فردا بجنورد را به مقصد تهران ترک می‌کنند و از بعدازظهر همین روز تمرینات خود را در کمپ تیم های ملی واقع در مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می‌کنند. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.