شش کاربرد جوش شیرین در شستن لباس

شش کاربرد جوش شیرین در شستن لباس

یک بسته جوش شیرین کافیست تا لباس ها و پارچه های کتان شما همیشه تمیزباشند

۱- اگر از افرادی هستید که سبد لباس های کثیف را تا زمان شستشو داخل کمد می گذارید، برای از بین رفتن بوی نامطبوع و بو نگرفتن لباس های تمیز ، مقداری جوش شیرین روی آن ها بپاشید.

شش کاربرد جوش شیرین در شستن لباس

۲- برای از بین بردن بوی سیگار از روی لباس ، یک دوم پیمانه جوش شیرین را تقریبا داخل ۴ لیتر آب حل کنید. لباس را قبل از شستشو یک ساعت داخل آن خیس کنید تا خوشبو شود. از این روش برای لباس هایی که بوی کلر و عرق می دهند نیز استفاده کنید.

۳- به جای خرید نرم کننده های آماده ، نصف پیمانه جوش شیرین در دور آبکشی به ماشین لباسشویی اضافه کنید تا لباس ها نرم تر شده ، تازه تری دهند.

۴- زمانی که لباس های شما بوی گریس ، روغن یا بنزین می دهد، آن ها را داخل کیسه زباله گذاشته رویشان جوش شیرین بپاشید. در آن را دو روز ببندید تا مانع انتشار و باعث از بین رفتن بو شده ، سپس طبق معمول بشویید.

۵- زمانی که لباس ورزشی سفید شما در اثر انداختن با پیراهن صورتی تازه خریداری شده داخل ماشین لباسشویی رنگ گرفته است ، چاره کار خیس کردن آن داخل جوش شیرین ، پودر شوینده ، نمک و آب است که حکم سفید کننده را خواهد داشت.

۶- کپک را با جوش شیرین از ماشین لباسشویی خود دور کنید. در فاصله بین چند بار استفاده از این دستگاه ، مقداری جوش شیرین روی قسمت استیل ماشین بپاشید تا بوی بهتری داده ، از رشد کک ها جلوگیری کند.

مطالب مرتبط:

  1. دردهایی که درمان خانگی دارند
  2. ماهی سرخ شده همراه با سس مخصوص فرانسوی
  3. روش هایی برای پاک کردن آدامس از مو، لباس و فرش

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.