شش گروه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی در جشنواره موسیقی فجر رقابت می‌کنند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شش گروه توسط هیات انتخاب بیست و نهمین دوره جشنواره موسیقی فجر، برای حضور در بخش کلاسیک غیر ایرانی این جشنواره انتخاب شدند.

به گزارش ممتاز نیوز و به نقل از روابط عمومی بیست و نهمین جشنواره موسیقی فجر، هیات انتخاب جشنواره پس از بررسی آثار رسیده از ۷۹ گروه کلاسیک غیر ایرانی، شش اثر را برای این بخش انتخاب کرد که چهار گروه از تهران و دو گروه از گروه‌های شهرستانی می باشند.

در بخش رقابتی جشنواره بیست و نهم و در شاخه کلاسیک غیر ایرانی گروه آنسامبل آرس نُوا به سرپرستی آرمین قیطاسی از تهران، ارکستر مجلسی رسا به سرپرستی مظفر نبیلی از تهران، کوارتت گیتار سدار به سرپرستی بابک رستمی از تبریز،​ تریوی گیتار رُزت به سرپرستی بهار عصاره از تهران، تریو کاکتوس به سرپرستی رسول نجفیان از بوشهر و خانه ساز دهنی به سرپرستی شهرام شادان‌فر از تهران آثاری را برای مخاطبان و هیات داوران اجرا می‌کنند.

در مرحله اول ۷۹ گروه شامل ۳۰ گروه تهرانی و ۴۹ گروه شهرستانی در شاخه موسیقی کلاسیک غیر ایرانی برای حضور در جشنواره بیست و نهم اعلام حضور کرده بودند که بعد از بازبینی هیات انتخاب شش گروه به مرحله نهایی راه پیدا کردند.

بر اساس این گزارش، زمان و مکان اجرای این گروه‌ها به‌زودی از سوی ستاد برگزاری جشنواره اعلام خواهد شد.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی برگزار می‌شود.

علاقمندان می توانند خبرها این دوره از جشنواره موسیقی را در پایگاه اینترنتی جشنواره موسیقی فجر به آدرس www.fajrmusicfe ملاحظه کنند.


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.