شعار”مرگ بر آمریکا”برگ برنده ماست/ کسی که به دنبال حذف مرگ برآمریکاست انقلاب را درک نکرده است

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه شعار مرگ بر آمریکا برگ برنده ایران است، گفت: هرکس که به دنبال حذف این شعار باشد انقلاب اسلامی را درک نکرده و ظلم را نفهمیده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، عماد افزوغ، با تاکید براینکه راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پرشورتر سالهای قبل برگزار می گردد، گفت: تلاش عده ای برای کم رنگ شدن روز مبارزه با استکبارستیزی بیهوده است و ملت ایران هرگز توطئه و دشمنی های آمریکا را فراموش نخواهند کرد.
 
نماینده مردم تهران در مجلس هفتم، شعار مرگ بر آمریکا را برگ برنده ایران نسبت به آمریکا خواند و گفت: هرکس که خواهان حذف این شعار باشد انقلاب اسلامی را درک نکرده و ظلم را نفهمیده است.
 
وی با اشاره به مذاکرات اخیر میان ایران و آمریکا گفت: بعد از این مذاکرات هنوز هیچ تغییری را در سیاست های استکباری آمریکا ملاحظه نکرده ایم که ما نیز در مقابل شعار مرگ بر آمریکا را سر ندهیم.
 
این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: هرگاه آمریکا از خوی استکباری خود دست برداشت و رفتار منصفانه ای در قبال ایران داشت ما هم در سیاست های خود نسبت به این کشور تجدید نظر می کنیم اما تا به امروز بجز دشمنی و سوء نیت حافظه تاریخی ملت ایران چیز دیگری از آمریکا به یاد ندارد.

منبع: مهر

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.