شعارهایی که با اسناد بالادستی نظام منافات دارد، فریب افکار عمومی است

۳۱اردیبهشت،

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: برخی کاندیداها برای به هیجان آوردن مخاطبان مسائلی را مطرح می‌کنند که با اسناد بالادستی نظام منافات دارد و به نوعی فریب افکار عمومی هم محسوب می‌شود که از اخلاق انتخاباتی دور است.

“مجتبی شاکری” در گفتگو با خبرنگار احزابممتازنیوز، دربارهٔ شعار کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری یازدهم اظهار داشت: کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری باید بدانند که این کشور قانون، سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی دارد که جزو اسناد بالادستی  محسوب می‌شوند.

عضو جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی ادامه داد: هر کسی که قصد دارد در جایگاه ریاست‌‌جمهوری قرار بگیرد باید شعارهایی بدهد که فراتر از   اختیارات رئیس‌جمهور نباشد.

وی توجه به واقعیت‌ها را در شعارهای انتخاباتی بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد:  نباید کاندیداها برای تایید عملکرد خود اقدامات دولت‌های قبل را زیر سوال ببرند و قرار نیست که رئیس‌جمهور بیاید و  از نو همه چیز را ایجاد کند و قانون اساسی را بنویسد بلکه وی باید مجری خوبی برای اسناد بالادستی باشد.

شاکری خاطر نشان کرد:  برخی کاندیداها برای به هیجان آوردن مخاطبان مسائلی را مطرح می‌کنند که با اسناد بالادستی نظام منافات دارد و به نوعی فریب افکار عمومی هم محسوب می‌شود و از اخلاق انتخاباتی هم دور است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.