شعار انتخاباتی و سازنده فیلم ولایتی

۲۶اردیبهشت،

ممتازنیوز: ستاد مرکزی ولایتی شعار “فردا ساختنی است” را به عنوان شعار راهبردی خود در تبلیغات انتخاباتی تصویب کرده است. همچنین ستاد مردمی وی نیز “می شود با تو دل به دریا زد” را به عنوان شعار و سرتیتر اصلی خود برگزیده است. تا کنون نیز چند کلیپ کوتاه توسط این ستاد با شعار مذکور در فضای مجازی انتشار یافته است.

به گزارش عصر ایران، در همین حال کارهای مقدماتی ساخت فیلم‌های تبلیغاتی ولایتی نیز انجام شده و قرار است دو فیلم نیم‌ساعته دربارهٔ این کاندیدای ریاست جمهوری ساخته شود.

محمدحسین لطیفی، کارگردان سینما و تلویزیون، کارگردان دست کم یکی از فیلم های ولایتی خواهد بود. “روز سوم”، “توفیق اجباری”، “نردبام آسمان” و “ساخت ایران” از کارهای سینمایی و تلویزیونی لطیفی می باشند.

فعالیت‌های ستاد انتخاباتی ولایتی در شرایطی وارد فاز تازه عملیاتی شده است که سخنان اخیر محمدباقر قالیباف در خصوص ائتلاف ۲+۱ از فروپاشی این ائتلاف خبر می‌دهد.

قالیباف در اواخر هفته جاری، تصریح کرد که ائتلاف، مربوط به زمانی بود که هاشمی در صحنه حضور نداشت و در شرایط تازه، ائتلاف موضوعیت ندارد.

با این اوصاف، به نظر می‌رسد همزمان با فعالیت ستادهای قالیباف، تکاپوی اردوگاه حامیان ولایتی نیز تقویت شده است؛ چه آنکه در شرایط تازه، به احتمال قوی خروجی ائتلاف ناتمام ۲+۱، تنها یک نفر نخواهد بود و نهایتا ولایتی و قالیباف، هر دو وارد صحنه خواهند شد. هر چند که باید منتظر اعلام نهایی نتیجه بررسی صلاحیت‌ها در روز سه‌شنبه توسط شورای نگهبان بود.


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.