شعار بازار تئاتر کودک و نوجوان اعلام شد

۲۱م اسفند ،

از سوی شورای سیاست‌گذاری عالی بازار تئاتر کودک و نوجوان شعار ˝امروز کودکی را به تئاتر ببریم˝ به عنوان شعار بازار تئاتر کودک و نوجوان سال ۹۲ تعیین شد.

به گزارش هنرآنلاین، روز قبل اولین نشست شورای سیاست گذاری بازار تئاتر کودک و نوجوان با حضور صدیقه حسن‌زاده رئیس بازار تئاتر، مجید امرایی دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان و صادق رضایی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

در این نشست صدیقه حسن زاده رئیس بازار تئاتر با اشاره به سوابق شکل گیری بازار تئاتر، سیاست‌های کلی بازار را تشریح کرد. وی فعالیت های طراحی شده در بازار تئاتر را براساس دو محور نگاه تخصصی و توجه به اقتصاد در تئاتر کودک و نوجوان عنوان کردو با تاکید براساسنامه اسیتژ بین الملل برگزاری این بازار را درمتحد کردن سازمان ها و فعالان حوزه تئاتر کودک و نوجوان موثردانست.

مجید امرایی دبیر بازار تئاتر کودک و نوجوان ضمن تقدیر از ابتکار عمل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اهمیت برگزاری بازار تئاتر را در منحصر به فرد بودن این برنامه در سطح فعالیت های تخصصی و بین المللی تئاتر کودک و نوجوان دانست.
وی در ادامه ضمن تشریح بخش های مختلف بازار توجه به جنبه های آموزشی و ایجاد فضای مناسب برای تعامل مخاطبین با دست اندرکاران را ازجمله برنامه های دردست اقدام بازار تئاتر برشمرد.

سید صادق رضایی مدیر عامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ضمن دعوت از مدیریت های مختلف کانون برحضور پررنگ کارشناسان و مربیان دربخش های آموزشی بازارتاکید کرد وتوجه به جنبه های تخصصی و ایجاد پیوند میان فعالیت های نظری و عملی این حوزه تخصصی را ازجمله شاخص های این بازارشمرد.

دراین نشست شعار ” امروز کودکی را به تئاترببریم ” به عنوان شعار بازار تئاتر کودک و نوجوان سال ۹۲ تعیین شد.

بازار تئاتر کودک و نوجوان با بخش های جنبی مختلفی همچون سمینار علمی ، نشست های تخصصی ، کارگاههای آموزشی ، دستاوردهای نو و رادیو تئاتر، با دبیری مجید امرایی از ۱۰ الی ۱۲ تیر ماه ۹۲ در تهران برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/۵۴/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.