شعار «صل علی محمد بوی خمینی آمد» در مسجد جامع رفسنجان

۱۱م آذر ،

جماران نوشت: مراسم سالگرد آیت الله شیخ محمد هاشمیان پنجشنبه نهم آذر با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی نوه حضرت امام در مسجد جامع رفسنجان برگزار شد.

این مراسم که اقشار مختلف مردم به ویژه روحانیت، خانواده شهدا و ایثارگران دفاع مقدس حضور داشتند با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین مروی نماینده دفتر مقام معظم رهبری و قرائت قرآن و مداحی در مسجد جامع رفسنجان برگزار گردید و با اعلام حضور حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی نوه حضرت امام(س) که کمتر به چهره برای عموم آشناست حاضرین در این مراسم باشکوه با صلوات مکرر اشتیاق و علاقه خودشان را به یادگاران گرامی حضرت امام خمینی(س) نشان دادند و پس از اتمام مراسم نیز با حلقه به دور وی به ابراز علاقه فراوان پرداختند.

 مردم شریف و انقلابی شهر رفسنجان در این مراسم باشکوه مشتاقانه با ذکر صلوات و شعار “صلی علی محمد بوی خمینی آمد” خارج از مسجد جامع ایشان را مشایعت کرده و به ابراز احساسات پرداختند و حجت الاسلام و المسلمین سید یاسر خمینی ضمن پاسخگویی به ابراز احساسات مردم به سختی توانست از مسجد خارج و سوار خودرو شود.

 

به گزارش بازتاب، سید یاسر خمینی فرزند مرحوم سید احمد خمینی، مواضع صریح تری نسبت به دو برادر دیگرش دارد و بارها با زندانیان حوادث بعد از انتخابات دیدار کرده است.

استقبال شدید از وی در حالی است که رسانه های افراطی مدعی شده بودند مردم کرمان و رفسنجان به سبب مواضع هاشمی در “فتنه” از وی عصبانی اند!


خبرگزاری انتخاب |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.