شعار علیه مازیار زارع و اعتراض به داور

۲۸م آذر ،

نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در حالی آغاز شد که تماشاگران پرسپولیس نسبت به بعضی تصمیمات داور بازی اعتراض داشتند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، نیمه دوم دیدار تیم‌های پرسپولیس و ملوان در حالی آغاز شد که در همان ابتدا محسن ترکی یک ضربه ایستگاهی به سود ملوان درست چسبیده به محوطه جریمه پرسپولیس اعلام کرد. این تصمیم چندان به مذاق هواداران پرسپولیس خوش نیامد و با توجه به اینکه آن‌ها در نیمه اول نیز به بعضی تصمیمات محسن ترکی معترض بودند، با فریادهای بلند خود این اعتراض را به ترکی نشان دادند.

همچنین هواداران پرسپولیس که پیش از آغاز بازی به شدت علیه مازیار زارع شعار می‌دادند، با آغاز نیمه دوم نیز هرگاه این بازیکن پا به توپ می‌شد، او را هو می‌کردند. سبب این کار تماشاگران مصاحبه مازیار زارع در یکی، دو روز قبل بود که در آن برای پرسپولیسی‌ها کری خوانده بود.

تماشاگران بازی نسبت به نیمه اول کمی بیشتر شده بودند و در نیمه دوم به حدود ۱۳ هزار نفر رسیده بودند.

در اواسط نیمه اول صادق درودگر به ورزشگاه آزادی آمد و بازی تیمش را از نزدیک تماشا کرد. همچنین مارکار آقاجانیان مربی تیم ملی فوتبال نظاره‌گر بازی بود.

غیبت مهدی مهدوی کیا در این بازی برای خبرنگاران سوال‌برانگیز شده بود چرا که نام کاپیتان اول پرسپولیس تا شب قبل از بازی جزو ۱۸ بازیکن بود اما امروز او حتی روی نیمکت هم ننشسته است. بر همین اساس مدیر روابط عمومی پرسپولیس که در جایگاه خبرنگاران حاضر بود به خبرنگار ایسنا گفت که سبب غیبت مهدوی کیا سرماخوردگی شدیدی است که این بازیکن دچارش شده است.

هواداران پرسپولیس که از ابتدای بازی تیم‌شان را بی‌امان تشویق می‌کردند، پس از به ثمر رسیدن سومین گل این تیم با شعار “پرسپولیس زلزله” این تیم را به زدن گل‌های بیشتر ترغیب کردند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.