شعار غیراخلاقی در برابر پرسپولیسی ها

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۲۰ روز جمعه پرسپولیس و گسترش فولاد به مصاف یکدیگر رفتند. این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

* مربیان تیم ملی که در بین دو نیمه قصد داشتند استراحت کنند به راهروی ورزشگاه آمدند، اما مربیان تیم ملی وقتی در راهرو تجمع بسیاری دیدند به جایگاه خود بازگشتند.

* محسن فروزان، دروازه‌بان گسترش فولاد در بین دو نیمه سمت علی دایی آمد و با او خوش و بش کرد.

* محسن ترکی، داور مسابقه در هنگام ورود به زمین در نیمه دوم لحظاتی با رسول خطیبی صحبت کرد. ترکی دست خود را مقابل دهانش قرار داده بود تا حرف‌هایش را کسی متوجه نشود.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران حاضر در آزادی را ۲۲ هزار نفر اعلام کرد.

* از دقیقه ۶۰ به بعد هواداران گسترش فولاد شعارهای ضد اخلاقی را سر دادند.

* دقیقه ۶۷ محسن ترکی از مسئولان برگزار کننده مسابقه خواست تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه پرسپولیس را بردارند چرا که در دید کمک داور مزاحمت ایجادکرده بود.

* دقیقه ۵۴ داور خطایی را به سود پرسپولیس اعلام نکرد که با اعتراض شدید دایی روبه‌رو شد.

* دقیقه ۶۱ یک بازیکن گسترش فولاد زمین خورد و علی دایی از بازیکنان خود می‌خواست توپ را خارج بزند تا هر چه زودتر به شرایط این بازیکن رسیدگی شود.

* محمدرضا خلعتبری در یکی دو صحنه داخل محوطه جریمه زمین خورد و اعتقاد به پنالتی داشت. او در اعتراض به ترکی دست روی سر این داور کشید و او را بوسید.

* خلعتبری در یکی دو صحنه به عالیشاه اعتراض کرد و اعتقاد داشت باید به او پاس دهد.

* علیرضا حقیقی، هافبک پرسپولیس به نیمکت گسترش فولاد اعتراض کرد و اعتقاد داشت بازیکنان گسترش فولاد بازی جوانمردانه‌ای را رعایت نکردند.

* بعد از اینکه کارلوس کی‌روش چند هفته پیش در ورزشگاه خوابیده بود امروز گاسپارت دستیار او دائما با موبایل خود بازی می‌کرد.

* در لیستی که به خبرنگاران دادند اشتباهات شماره‌ای وجود داشت به طور مثال علی یونسی پیراهن شماره ۲۸ به تن داشت اما در لیست شماره ۱۸ ثبت شده بود.

* علیرضا حقیقی با کارت زردی که دریافت کرد سه اخطاره شد و دیدار مقابل سپاهان را از دست داد. هواداران به حقیقی به سبب اینکه کارت زرد بی‌جهتی را دریافت کرده بود اعتراض می‌کردند.

* در جایگاه VIP دو هوادار درگیری شدیدی پیدا کردند.

* ماموران نیروی انتظامی کارت‌های قدیم سازمان لیگ و وزارت ورزش را تائید نمی کردند و همین تصمیم برای خبرنگاران مشکلاتی را به وجود آورد. ماموران از آنها درخواست کارت‌های تازه را‌ کردند که هنوز صادر نشده و در اختیار آنها قرار نگرفته است. این مشکل هم در ورود و هم در خروج درسرساز شد.

http://khanevarzesh.com |
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.