شعار مرگ بر آمریکا دراعتراض به اظهارات اوباما درنماز جمعه تهران

ایران > سیاست – ممتازنیوز:
نمازگزاران نماز جمعه تهران در اعلام تنفر از دولت آمریکا و رژیم صهیونیستی و تغییر لحن رئیس جمهور آمریکا نسبت به ایران بعد از تماس تلفنی با حسن روحانی بار دیگر فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

مهر نوشت: در نمازجمعه امروز تهران که به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است ، در اعتراض به سیاست استکباری و اظهارات تند و جنگ طلبانه رئیس جمهور آمریکا با وجود گفتگوی های انجام شده میان ایران و آمریکا بار ها شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد.

از جمله موارد تکرار این شعار پیش از آغاز خطبه های نماز بود که در مراسم اعلام شد: اوباما با الگو برداری از صحبت های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید نظامی علیه ایران را تکرار کرد و گفت، گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. اوباما تحت لابی شدید صهیونیست ها اظهار داشت ایرانی ها به سبب تحریم های فوق العاده ای که ما در چند سال قبل اجرا کردیم آماده مذاکره شدند، سوال این است که چرا رئیس جمهور آمریکا در کوتاه ترین زمان ممکن این تغییر موضع را رسانه ای کرد.

مجری مراسم در ادامه تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال در حرم مطهر رضوی فرمودند آن روزی که شما قصد تغییر نظام را داشتید و این را به صراحت اعلام کردید هیچ کاری نتوانستید انجام دهید و بعد از این هم نخواهید توانست.

در پی این سخنان نماز گزاران فریاد مرگ بر آمریکا سردادند .

این شعار در بخش های دیگر مراسم که با سخنرانی محمد حسین صفار هرندی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و خطبه های آیت الله صدیقی برگزارشد ، تکرار شد.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.