شعبده‌بازی دیوید کاپرفیلد و جیم کری روی پرده سینما

۲۴م اسفند ،

در فیلم کمدی ˝برت واندراستون باور نکردنی˝

جیم کری، بازیگر شناخته شده فیلم‌های کمدی – فانتزی هالیوود، که چند سالی است از روزهای اوج خود فاصله گرفته، امیدوار است حضورش در فیلم کمدی ˝برت واندراستون باور نکردنی˝ او را دوباره به روزهای اوج بازگرداند.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، فیلمنامه درام کمدی “برت واندراستون باور نکردنی” (The Incredible Burt Wonderstone) را که دان اسکاردینو آن را کارگردانی کرده، جاناتان ام.گلدستین و جان فرانسیس دیلی به صورت مشترک با هم نوشته‌اند.

جیم کری و استیو کرل ایفاگر نقش‌های اصلی این فیلم می باشند.

این دو در این درام کمدی در نقش دو دوست که آرزو دارند شعبده‌بازهای بزرگی بشوند بازی می‌کنند. این دو دوست که پس از مدت‌ها در چند قدمی دستیابی به آرزوی خود می باشند، در یک شرایط ویژه مجبور به رقابت پیچیده و دشوار با یک شعبده‌باز خیابانی می‌شوند که…

جیم کری، که به موفقیت این فیلم بسیار امیدوار است، در مورد سبب پذیرفتن این نقش و بازی در این فیلم گفته: “دوستم استیو کرل به من زنگ زد و پرسید آیا می‌خواهم در این فیلم بازی کنم و لذت ببرم؟ من هم هیچ فشاری احساس نکردم و واقعا لذت بردم.”

از سوی دیگر استیو کرل هم دربارهٔ همکاری خود با جیم کری ضمن بیان این مطلب که؛ هنرنمایی او عالی است و حس همکاری دوستانه‌ای ایجاد می‌کند گفه: “همانطور که نگاه کردن به زندگی جیم کری الهام بخش است، همبازی بودن با او هم الهام‌بخش است.”

علاوه بر جیم کری و استیو کرل، بازیگرانی همچون اولیویا واید، استیو بوسمی، جیمز گاندولفینی، آلان آرکین، جی مور، مایکل هربینگ، مسون کوک، لوک ونک، زچری گاردن، برد گرت و دیوید کاپرفیلد نیز در این فیلم با بودجه‌‌ای در حدود ۳۰ میلیون دلار ساخته شده، بازی می‌کنند.

فیلم کمدی “برت واندراستون باور نکردنی” توسط سه کمپانی‌ نیولاین سینما، بندر اسپینک و کاروسل پروداکشنز به طور مشترک تهیه و تولید شده است.

به نوشته یورونیوز، دیوید کاپرفیلد، شعبده‌باز مشهور آمریکایی هم که هم به عنوان مشاور و هم به عنوان بازیگر در این فیلم حضور دارد، دربارهٔ این تجربه خود گفته: “آنها بسیار خوب نقش‌شان را ایفا کردند و زحمت بسیار کشیدند. آنها می‌خواستند تردستی‌هایی انجام دهند که باور کردنی باشد. یک قرارداد حفظ راز امضا کردند و بسیار تمرین کردند. نتیجه آن را در فیلم می‌بینید.”

اکران “برت واندراستون باورنکردنی” از امروز (۲۵ اسفندماه) در سینماهای آمریکا، بریتانیا و کانادا و از رو ۱۵ فروردین‌ماه نیز در سینماهای آلمان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.