شغل جدید: در صف خرید آیفون بایستید، ۱۵۰۰ دلار پاداش بگیرید!

امروز، روز آیفون ۵ بود و تمامی فروشگاه های اپل در سراسر آمریکا درب خود را در مقابل هجوم بالای مردم باز گذاشته و به دستگاه جدید آیفون خوش آمد می گفتند! مردم هم از صبح زود برای داشتن شانس اولین شخص آیفون ۵ دار صف کشیده بودند بعضی هم در جلوی فروشگاه اپل شهر سانفرانسیسکو چادر زده بودند و منتظر گشایش در های آن بودند. جالب است بدانید اکثر افرادی که در صف هستند برای خرید خودشان آنجا نیستند مخصوصا این فرد، که برای کس دیگری (به قول ما ایرانی ها) زنبیل گذاشته و برای این کار پول هم دریافت کرده بود!

در ادامه مطلب، ادامه خبر را می خوانیم

اولین نفر صف، شخصی به نام چارلی هافناگل (Charlie Hufnagel) بود. او که بیش از ۹۴ ساعت درصف منتظر مانده و چادرش را  از ساعت ۱۰ صبح ۱۷ سپتامبر (۲۷ شهریور) برپا کرده بود، منتظر بود تا بلکه جزء اولین نفر هایی باشد که آیفون ۵ را می گیرند.

پس از اینکه کارمندان و مدیر این فروشگاه از وی به عنوان اولین شخص، پذیرایی گرمی کردند، وی گفت: کارکنان این فروشگاه خیلی متشخصانه با من برخورد کرده و من از ایشان بسیار ممنونم که گذاشتند چادرم را برپا کنم. هنگامی که چادرم را برپا کردم، سیلی عظیم از مردم هم از ایده ام استقبال کردند و دور من یک حلقه از چادر درست کردند. و مدیر پس از آن خودش را معرفی کرد و … .

هافناگل، یکی از اعضای سایت تسک ربیت (Task Rabbit) است، روش کار این سایت اینطوریست که هر کس که می خواهد سریع درآمدی پیدا کند، عضو این سایت شده و دیگر اعضاء کاری (قانونی) که می خواهند (را با قیمت پیشنهادی مشخص) قرار داده و اشخاص داوطلب، خود را برای انجام آن کار رزرو کرده و پس از تائید مدیران تسک ربیت کار را انجام می دهند.

جالب است بدانید شخصی که چارلی کارش را انجام داد، برای او دستمزد ۱۵۰۰$ تعیین کرده بود که اگر با این پول به ایران بیاید می تواند به اندازه ۳,۷۰۰,۰۰۰ تومان خرید کند!

فکر کنم اینقدر کار ارزش ۱۰۰ ساعت ماندن در خیابان و بلکی بیشتر را هم داشت!

شخصی که پشت به تصویر است، همان شخصی است که به چارلی هافناگل پیشنهاد را داده و این عکس پیش از باز شدن در ها گرفته شده است.

او دست هر گونه مصاحبه یا تهیه خبر را پس زد، اجازه تهیه هیچ گونه گزارشی را نداد، نخواست نامش فاش شود و با سرعت هر چه تمام تر شلوغی را کنار زد و رفت و همچنین به قول ما ایرانی ها از بس چشم شور به خاطر اول بودنش او را تهدید می کرد که تنها دقایقی پس از خرید، شیشه ال سی دی اش شکست و داغ دلی را برایش بر جای گذاشت! اما به هر صورت اول بودن در این جور خرید ها حس و حال خودش را دارد!

منتظر نظرات و کامنت هاتون هستم

مطالب مرتبط

  • اولین تصویر از قالب پردازنده ی گوشی iPhone 5 و نتایج تست ها و بنچ مارک های تخصصی
  • نقد و بررسی آیفون ۵
  • احتمال تعقیب قانونی اپل از طراح آیفون ۵
  • گزارش کنفراس ۴ اکتبر اپل و معرفی آیفون ۴S – قسمت دوم
  • گزارش کنفراس ۴ اکتبر اپل و معرفی آیفون ۴S – قسمت اول

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.