“شق القمر” به نمایشگاه کتاب تهران می رود

۲۱م اسفند ،

محمدرضا سهرابی نژاد کتابی تحت عنوان “شق القمر” را با مضمون مجموعه شعارهای آینی به بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران ارائه می‌کند.

محمدرضا سهرابی نژاد شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران گفت: کتابی به نام “شق القمر” با مضمون مجموعه شعرهای آئینی در قالب کلاسیک و نو آ‌ماده برای ارائه به بیست و ششمین نمایشگاه کتاب تهران است.
وی افزود: این کتاب دارای ۱۲۴ صفحه و از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی به چاپ رسیده است.
وی ادامه داد: این کتاب شامل مجموعه شعرهای آیینی از نعمت خدا تا امام زمان (عج) است و بعضی از شعرهایی که در‌آثار قبلی مضمون آیینی داشتند مانند “امید پنهان” را در این کتاب آورده ام.
سهرابی نژاد افزود: کتابی دیگری تحت عنوان “عجب دسته گلی آب دادی” از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی زیر چاپ و در حال آماده شدن برای نمایشگاه است.
وی اظهار کرد: این کتاب ۲۰۰ صفحه ای موضوعاتی را از قبلی طنز، فکاهی، جنگ و عشق، در کل مثل های فارسی به زبان روز دربرمی‌گیرد.
سهرابی نژاد اضافه کرد: دو کتاب دیگر در انتشار یافتنات سوره مهر به نامهای “گل شیپوری” و “همیشه خلوت است خیابان بهشت” آماده برای چاپ است ولی به سبب کمبود بودجه امکان ارائه آن به نمایشگاه امسال وجود ندارد.
لازم به ذکر است محتوای کتاب گل شیپوری، شعرهای گلچین چندین سال زندگی من در زمینه های مختلف دفاع مقدس آیئین، اجتماعی، مذهبی و همین طور شعرهای هایکو سه سطری ژاپنی است./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.