شکارچی دختران شرق تهران در​ایستگاه مرگ

کد خبر:۶۷۱۱

تاریخ انتشار: ۲۱ تیر – ۱۲:۰۷

تعداد بازدید: ۲۶

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

saveذخیره

این شکارچی ۲۴ ساله که علی نام دارد در آبان و آذرماه سال ۸۴ دو دختر به نام‌های ندا و اعظم را بی‌رحمانه به قتل رساند و پنج دختر دیگر را با چاقو هدف قرار داد اما این دختران جان سالم به در بردند

شکارچی دختران شرق تهران که به خاطر دو جنایت به قصاص محکوم شده است به ایستگاه آخر زندگی رسید.
 با دستور رئیس قوه قضائیه این مرد جنایتکار پس از ۶ سال به دار مجازات آویخته خواهد شد.
 این شکارچی ۲۴ ساله که علی نام دارد در آبان و آذرماه سال ۸۴ دو دختر به نام‌های ندا و اعظم را بی‌رحمانه به قتل رساند و پنج دختر دیگر را با چاقو هدف قرار داد اما این دختران جان سالم به در بردند.
 نخستین قربانی
شامگاه ۳۰ آبان‌ماه سال ۸۴ پلیس پایتخت در جریان قتل دختر ۲۱ ساله‌ای به نام ندا قرار گرفتند. وی جلوی خانه‌شان واقع در حوالی اتوبان بابایی با ضربات چاقو روی زمین افتاده و با وجود انتقال به بیمارستان تسلیم سرنوشت مرگ شده بود. وقتی مأموران اداره قتل پلیس آگاهی تهران برای ردیابی قاتل به تحقیق دست زدند، مادر ندا گفت: دخترم کارمند یک شرکت خصوصی بود. روز حادثه ساعت ۸ شب به خانه بازگشت و زنگ در را زد همزمان با باز کردن در ناگهان صدای فریاد دخترم را شنیدم که کمک می‌خواست به سرعت خودم را به پائین رسانده و دیدم ندا پائین پله‌ها غرق در خون روی زمین افتاده است. بلافاصله دخترم را به بیمارستان رساندم اما تلاش پزشکان برای نجات جان وی فایده‌ای نداشت و ندا پس از ۲ ساعت به خاطر شدت خونریزی از پای درآمد. با ادعاهای مادر این دختر کاوش‌های پلیسی برای ردیابی عامل جنایت ادامه یافت.
 دومین قربانی
در حالی که تحقیقات برای افشای راز قتل دختر جوان ادامه داشت عصر ۳۰ آذرماه سال ۸۴ کارآگاهان پلیس از مرگ دختر دیگری با ضربات چاقو در اتوبان باقری اطلاع یافتند.
 کارآگاهان در محل جنایت به تحقیقات میدانی دست زدند و مشخص شد دختر جوان دانشجوی ۲۶ ساله‌ای به نام اعظم سام دلیری است که وقتی پشت فرمان خودروی پرایدش بود با ضربه چاقو به قتل رسیده است. یکی از شاهدانی که اعظم را به بیمارستان انتقال داده بود در تحقیقات به پلیس گفت: زمانی که سوار خودروام در اتوبان در حال حرکت بودم ناگهان این دختر را دیدم در حالی که غرق در خون بود از خودروی پراید سفید رنگ خارج شد و روی زمین افتاد. بلافاصله من و چند رهگذر به کمکش رفتیم و دیدیم که چاقو خورده اما اینکه چه کسی وی را با چاقو زده نمی‌دانم و این دختر هیچ حرفی به ما نزد و نگفت قاتل کیست. ما نیز کسی را در اطراف پرایدش ندیدیم. این ادعاها در حالی بود که خواهر اعظم در تحقیقات پلیسی گفت: خواهرم در آخرین لحظات پس از مرگ از دزد ناشناسی گفت که سوار خودرویش شده و با چاقو به وی حمله کرده و کیف دستی‌اش را به سرقت برده است.
 کارآگاهان در حالی همه توان خود را روی ردیابی قاتلان دو دختر جوان در شرق پایتخت متمرکز کرده بودند که هیچ مشابهتی بین آنها دیده نمی‌شد.
 هنوز سرنخی در دست نبود تا اینکه روز ۲۴ آذرماه ۸۴ دختر جوانی در شرق تهران از سوی یک ناشناس موردحمله قرار گرفته و مجروح شده بود. این دختر جوان که جان سالم به در برده بود در تحقیقات به پلیس گفت: وقتی از محل کارم در شرق تهران خارج شدم، می‌خواستم به خانه بروم، ناگهان پسر جوانی از پشت سر به من حمله‌ور شد و با چاقویی که در دست داشت، ضربه‌ای به کمرم زد.
 وقتی کارآگاهان دیدند که دختران در شرق تهران هدف حملات دزد تک‌رویی قرار می‌گیرند، همه فرضیات حاشیه‌ای که ساعت‌ها کار را پیش روی آنان قرار داده بود، حذف کردند و به جست‌و‌جوی دزد چاقوکش پرداختند. این در حالی بود که اواخر سال ۸۴ زن جوان دیگری که در شرق تهران مورد حمله مرد شکارچی قرار گرفته بود، جان سالم به در برد و با مشخصاتی که وی ارائه داد، مشخص شد این پسر همان دزد تحت تعقیب است.
 هیچ‌کس دزد را نمی‌شناخت تا این‌که بار دیگر دختر جوانی در شرق تهران با اصابت ضربات چاقو به پرتگاه مرگ نزدیک شد و با جراحی‌های پزشکی از مرگ حتمی جان سالم به در برد.
 شکارچی دختران در شرق تهران پس از هفتمین اقدام که روز ۱۶ خردادماه سال ۸۵ صورت گرفت، به خاطر سرقت تلفن همراه دختر جوان تحت کنترل مخابرات قرار گرفت، چرا که قاتل سریالی با شماره یکی از دوستان آخرین طعمه‌اش تماس گرفته و قصد داشت با وی طرح دوستی بریزد.
 با آموزش‌های پلیسی این دختر در همان اتوبان بابایی با قاتل چاقوکش قرار عاشقانه گذاشت و وقتی شکارچی پای در کمین‌گاه پلیس گذاشت، دستگیر شد.
 شکارچی دختران شرق تهران در بازجویی‌های جنایی به اعترافات هولناک دست زد و انگیزه‌اش را دزدی از دختران و وحشت دانست و گفت در سرقت‌هایش وقتی دختران می‌خواستند مقاومت کنند، با چاقو ضرباتی به آنان می‌زد که نمی‌دانسته دو تن از آنان کشته شده‌اند.
 علی در جلسات محاکمه و بازجویی گفت که وقتی اعظم را در حالت پارک دیده و وی پشت فرمان با موبایل حرف می‌زد، در را باز کرده و کنار این دختر نشسته و خواسته تا کیف و موبایلش را به وی بدهد اما اعظم خواسته تا پیاده شود که وی با چاقو ضربه‌ای به شکم دختر جوان زده و با برداشتن کیف وی که روی داشبورد بود، پیاده شده و گریخته است.
 این شکارچی جنایتکار در خصوص ندا طالبی نیز گفت که وی را تعقیب کرده و وقتی در خانه‌شان باز شده و ندا داخل راهرو رفته از پشت سر به وی حمله کرده تا با ضربه چاقو کیفش را بدزدد، اما هیاهو و داد و فریادهایش باعث شده که وی پا به فرار بگذارد و چند روز بعد به در خانه رفته و فهمیده ندا کشته شده است.
 قاضی شعبه ۷۱ دادگاه کیفری استان تهران پس از محاکمه شکارچی دختران شرق پایتخت را به خاطر جنایاتش به ۲ بار قصاص نفس – اعدام –
 ۵ سال زندان و ۷۴ ضربه شلاق و به خاطر سرقت به یک سال زندان و به خاطر جراحت دختر دیگر به پرداخت دیه محکوم کرد.
 ایستگاه آخر
قضات شعبه ۴۲ دیوان‌عالی کشور پس از بررسی حکم شکارچی دختران شرق با تأیید نظر به اجرای آن دادند و پرونده در اختیار اجرای احکام دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت.
 بنا به این گزارش، دادیار جمشیدی از اجرای احکام در این خصوص به شوک گفت: با توجه به اینکه خانواده دو قربانی اصرار به قصاص دارند، پرونده برای استیذان در اختیار دفتر رئیس
 قوه قضائیه قرار گرفت تا با دستور ایشان شکارچی دختران در شرق به دار مجازات آویخته شود. منبع:ایران

—————————————-

عاملان تجاوز و قتل یک معلم در زاهدان به دار مجازات آویخته شدند

صبح سه شنبه ۲۰تیرماه، دو متجاوز به عنف در ندامتگاه مرکزی زاهدان، به دار مجازات آویخته شدند. رئیس کل دادگستری در شرح جزئیات این پرونده قضایی اظهار داشت: ظهر ۲۹ دی سال گذشته، معلم مدرسه دخترانه روستای هاشم آباد شهرستان سرباز، به نام ع. س در مسیر منزل به مدرسه محل تدریسش توسط دو موتورسوار ربوده شد، که مجرمان با توسل به تهدید و زور او را از جاده دور کردند. حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم حمیدی افزود: با توجه به کوهستانی بودن منطقه، مجرمان با وجود استقامت و التماس های این معلم، پس از ارتکاب تجاوز وحشیانه خود، با ضربات سنگ به سر، صورت و سینه، وی را به قتل رساندند.

 وی ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع برای دادگستری، بازتاب بسیار منفی قضیه در شهرستان و استان به ویژه بین معلمان غیربومی منطقه (تقاضاها و تجمعات معلمان برای پیگیری و ریشه کنی مسئله ) و جو رعب و وحشت ایجاد شده، دادگستری شهرستان سرباز و دادگستری کل استان توانستند در مدت۶ماه و طی ۷مرحله، حکم پرونده را نهایی کنند که سرانجام دو فرد متجاوز اعدام شدند. حمیدی رسیدگی سریع و خارج از نوبت به جرایمی همچون تجاوز به عنف و نوامیس مردم را جزو سیاست های قوه قضاییه اعلام کرد و گفت: دستگاه قضایی آمادگی کامل برای برخورد قاطع با این متهمان را دارد و مجرمان بدانند که سرنوشت مرتکبان تجاوز به عنف، چوبه دار خواهد بود. خراسان


سایت خبری تحلیلی همصدا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.