شکایت پورمحمدی از رحیمی و روزنامه ایران

poorrah.jpg

روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور با صدور اطلاعیه‌ای از شکایت رییس این سازمان از معاون اول رییس‌جمهور و روزنامه ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، در اطلاعیه سازمان بازرسی کل کشور آمده است: «اسناد دلایل اثباتی اتهام روزنامه ایران و نسبت‌دهندگان افترا و نشر اکاذیب، به منظور رسیدگی، به محاکم صالح قضایی ارائه خواهد شد.»

بر اساس این گزارش، محمدرضا رحیمی در جشنواره تعاونی‌های برتر کشور به یکی از وزیران سابق اشاره کرد و گفت: «این شخص زمانی که در دولت مشغول به‌کار بود و پیش از آنکه از دولت طرد شود، حدود ۲۱ میلیارد تومان را که با سود متعلق به آن به بیش از ۳۰ میلیارد تومان بالغ می‌شود، به‌طور غیرقانونی از وزارتخانه خارج و تاکنون که ۴ سال از آن تاریخ می‌گذرد، عودت نداده است.»

روزنامه ایران نیز روز سه‌شنبه ـ ۲۱ شهریور ـ نوشت: «پورمحمدی در حالی که رحیمی اساسا از فردی نام نبرده بود با اشاره به اینکه چرا وقتی چنین اتهامی را اعلام می‌کنند آن را علنی نمی‌کنند تا ما نیز بتوانیم به آن پاسخگو باشیم! ادعا کرد: مورد اتهامی آقای رحیمی، وامی بوده است که به کارکنان وزارت کشور پرداخت شده است. رییس سازمان بازرسی کل کشور افزود: در زمانی که مسئولیت وزارت کشور را بر عهده داشتم به بیش از ۳ هزار نفر از کارکنان این وزارتخانه وام پرداخت کردم که وام گیرندگان باید طی یک دوره زمانی آن را برگشت می‌دادند. بعد از اینکه وزارت کشور را رها کردم، وزیر بعدی باید در جهت بازپس‌گیری ‌آن اقدام می‌کرده است.»

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.