شکل گیری حمایت های اساسی دولت برای توسعه حمل و نقل

یک کارشناس حمل و نقل گفت: با بکارگیری صحیح از امکانات موجود و حمایت اساسی دولت می توان مسیر را برای توسعه حمل و نقل کشور هموار کرد.


عباس حاجی ابراهیمی کارشناس حمل و نقل در گفتگو با خبرنگار اقتصادیممتازنیوز، با بیان این مطلب گفت:  در حال حاضر باید به دنبال راه حل های مناسب برای ضعف ها و استفاده درست از نقاط قوت در بخش حمل و نقل و ترانزیت در کشور باشیم.

حاجی ابراهیمی با تاکید به این نکته که دولت باید حمایت های بیشتری در بخش حمل و نقل و ترانزیت در کشور انجام دهد افزود:  کشورهایی که به مسائل حمل و نقل و ترانزیت توجه دارند بدون حمایت دولت نمی توانند تمام مشکلات این بخش را رفع کنند و به دلیل نبود کارشناسان با تجربه و مناسب در حمل و نقل و حتی شرکت ها و انجمن های صنفی را نیز با مشکلات بیشتری روبرو کرده است.

حاجی ابراهیمی تاکید کرد: براساس اطلاعات و آمار دولت در ساخت و اجرای زیرسازی در کشور در زمینه حمل و نقل عملکرد خوب و مناسبی را اعمال کرده است.

این کارشناس تصریح کرد: در کشور به دلیل اینکه افت و خیزهای بسیاری در حمل و نقل و ترانزیت وجود دارد و باید به دنبال استانداردهای جهانی در این بخش باشیم و با بهره گیری و استفاده مناسب از تجربه ها و به کارگیری استانداردهای روز دنیا در داخل بتوانیم مشکلات حمل و نقل را کاهش دهیم.

وی افزود:‌به دلیل موقعیت ترانزیتی عالی در کشور و اهمیت و جایگاه آن در دنیا با توجه به توانایی ها و پتانسیل بسیار زیادی که برای تبدیل کالای خام به کالای نیمه تمام شده و محصول وجود دارد و با استفاده از بسترهای مناسب در حمل و نقل چندوجهی و چندگانه مانند آبی، خاکی و هوایی در کشور می توانیم شاهد پیشرفت و رشد بسیار زیادی در این بخش باشیم.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.