شمارش آرا انتخابات شوراها تا نیمه هفته جاری ادامه خواهد داشت

۲۶خردادماه،

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور در اطلاعیه شماره ۱۲ اعلام کرد: شمارش آرا در ۳۵ هزار و ۸۳۷ روستا و تعداد بسیاری از شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به پایان رسیده است؛ اما در تهران و سایر کلان‌شهرها تا نیمه هفته جاری شمارش آرا ادامه خواهد داشت و نتایج پس از آن اعلام می‌شود.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«ضمن قدردانی از حضور مردم فهیم و همیشه سربلند ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای که برگ زرین دیگری در انقلاب اسلامی و همانا لبیک گفتن به ندای رهبری معظم انقلاب اسلامی است، به اطلاع می‌رساند روند شمارش آرا در ۳۵ هزار و ۸۳۷ روستا و تعداد بسیاری از شهرهای با جمعیت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر به پایان رسیده است؛ اما در تهران و سایر کلان‌شهرها تا نیمه هفته جاری شمارش آرا ادامه خواهد داشت و نتایج پس از آن اعلام می‌شود.

داوطلبان چهارمین دوره شوراهای اسلامی کشور پس از اعلام نتایج اگر به روند برگزاری انتخابات و اعلام نتایج اعتراضی داشته باشند بر اساس قانون فرصت دارند تا دو روز پس از اعلام نتایج شکایت خود را به بخشداری‌ها یا فرمانداری‌ها تحویل دهند. هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور نیز طبق قانون موظفند تا ۱۵ روز پس از اعلام شکایت نتیجه بررسی خود را به داوطلبان اعلام کنند.

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور اعلام می‌دارد با عنایت باری‌تعالی و همراهی و همدلی شما مردم غیور و همیشه سرافراز؛ انتخابات در فضایی آرام، شفاف و اطمینان‌بخش انجام و به پایان رسید و تاکنون هیچگونه گزارشی که روند برگزاری انتخابات و شمارش آرا را تحت تاثیر قرار دهد واصل نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.