شمارش معکوس برای مرگ دولت‌های غربی

دبیر سیاست خارجی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه گفت: منافع دولت‌های آمریکا،‌ انگلیس و فرانسه به یکدیگر وابسته است و در صورت عدم اقدامی مثبت درباره اعتراضات مسلمانان، شمارش معکوس مرگ دولت‌های غربی آغاز می‌شود.

فرهاد نظریان، دبیر سیاست خارجی بسیج دانشگاه علامه طباطبایی(ره) در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران درباره ادامه اعتراضات دانشجویی علیه مسئله هتاکی به پیامبر اکرم(ص) اظهار داشت:‌ دانشجویان مسلمان، انزجار واقعی و عملی خود را از این اقدام نشان دادند  و همگام با همه مسلمانان دنیا که اعتراضات آنها محکی برای بیداری اسلامی رخ داده در جهان بود، به خوبی پاسخ کافران را دادند.
 
وی افزود: امروز، جوانان و تمامی مسلمانان جهان در مقابل این عمل توهین‌آمیز برخاسته‌اند که مصداق واقعی “اشدا علی‌الکفار رحماء بینهم” و “سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم” است و نوای آن، بسیار محکم‌تر و کوبنده‌تر به گوش غربی‌ها و مستکبرین رسیده است.
 
نظریان تصریح کرد:‌ این اهانت، یک نقشه آمریکای – صهیونیستی است که بازیگردان اصلی آن در پشت پرده، صهیونیست‌ها هستند اما بصیرت دانشجویان مسلمان، همه تئوری‌های دشمن را نابود و دست توطئه‌انگیز دشمن را رو کرد و  جواب خوبی به آنها داد.
 
دبیر سیاست خارجی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) با اشاره به اینکه هر مسلمانی که در برابر این بی‌حرمتی، سکوت کند، “خسرالدنیا و الآخره” است، گفت:‌ این یک قضیه حیثیتی است که باید در دنیای آخرت پاسخگوی آن باشیم.
 
وی افزود: اعتراضات مسلمانان ثابت کرد که انقلاب‌های منطقه براساس ایده‌های لیبرالیستی نبود، بلکه براساس اعتقاد راسخ اسلامی بوده که واقعا جواب خوبی به کافران داده شد.
 
نظریان در پاسخ به این سوال که دلیل استیصال دولت‌های آمریکا، انگلیس و فرانسه در مقابل اعتراضات جهانی مسلمین چیست، اظهار داشت: منافع این دولت‌ها وابسته به یکدیگر است؛ ‌ممکن است که آنها اقدام مثبتی در مقابل این اعتراضات انجام نداده و به همین عمل خود ادامه دهند اما بدانند شمارش معکوس و ثانیه شمار برای مرگ آنها به حرکت درآمده و به سرعت پیش می‌رود.
 
دبیر سیاست خارجی بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) تصریح کرد:‌ مطمئنا اگر غرب به اعتراضات مسلمین، واکنش مثبت انجام ندهد، نابودی غرب،‌ استکبار و صهیونیسم در جهان، قطعی است و طبق وعده قرآن، مستضعفین در جهان حکومت خواهد کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.