شمارش معکوس برای محکومیت انحصارگری گوگل در آمریکا

۲۹ آبان ،

فاوانیوز: کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ۲۰ ماه اخیر را صرف تحقیق در این زمینه کرده که آیا گوگل از موقعیت مسلط خود در اینترنت برای انحصارطلبی و از میدان به در کردن رقبا سواستفاده کرده یا نه آیا گوگل از انحصار خود در اینترنت سوءاستفاده می کند؟

رییس کمیسیون فدرال تجارت آمریکا تنها چند روز به گوگل وقت داده تا پاسخگوی اتهامات وارد شده در زمینه انحصارطلبی تجاری این شرکت باشد.

به گزارش تفسیری فاوانیوز به نقل از افتانا ، گوگل دو هفته اخیر را صرف مذاکره و گفت‌وگو با این نهاد کرده ولی هیچ پیشنهادی برای مصالحه ارائه نکرده و این وضعیت شرایط را برای گوگل دشوارتر کرده است.

کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ۲۰ ماه اخیر را صرف تحقیق در این زمینه کرده که آیا گوگل از موقعیت مسلط خود در اینترنت برای انحصارطلبی و از میدان به در کردن رقبا سواستفاده کرده یا نه. در صورتی که گوگل نتواند کمیسیون یاد شده را قانع کند یا پیشنهادی برای رفع اتهامات ارائه کند با جرائم سنگینی مواجه خواهد شد.

منابع مطلع می گویند کمیسیون فدرال تجارت آمریکا ظرف یک یا دو هفته آینده تصمیم گیری نهایی خود را در مورد گوگل به عمل خواهد آورد. اتهام اصلی گوگل دستکاری نتیجه به نمایش درآمده در جستجوگر خود برای برتر نشان دادن خدمات وابسته به خود و انتقال نتیجه مربوط به شرکت ها و موسسات دیگر به صفحات دیگر است.

فاوا نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.