استعلام آخرین وضعیت نظام وظیفه سربازی و شماره پیامک نظام وظیفه

مشمولان با ارسال کد ملی به شماره پیامک نظام وظیفه ناجا میتوانند نسبت به استعلام وضعیت نظام وظیفه سربازی خود اقدام کنند

استعلام آخرین وضعیت نظام وظیفه سربازی

شماره پیامک نظام وظیفه برای اطلاع از وضعیت سربازی

در راستای کاهش مراجعات حضوری شهروندان به سازمان وظیفه عمومی و همچنین افزایش سطح کیفیت، ارائه خدمات سامانه پیامکی سازمان وظیفه عمومی ناجا به شماره ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ از چندی پیش راه اندازی شده است که با راه‌اندازی این سامانه امکان دسترسی به انواع خدمات سازمان وظیفه عمومی ناجا با ارسال پیامک‌ فراهم خواهد شد.

برای بهره‌مندی از این خدمات مشمولان می‌بایست تنها یک کد که به آن کد سخا گفته می‌شود را با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک پلیس +۱۰ دریافت کنند و پس از آن برای طرح پرسش خود علامت سوال(؟) را به شماره سامانه پیامک فرستاده و برای اطلاع از آخرین وضعیت مشمولی خود عدد ۱ را به همراه کد سخا و کد ملی به این سامانه ارسال کنند.

استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی

همچنین برای استعلام وضعیت نظام وظیفه با کد ملی باید عدد ۲ را به همراه کد سخا و کد ملی به سامانه ۱۱۰۲۰۶۰۱۰ ارسال کرد و برای اطلاع از وضعیت رسیدگی به تعویض کارت نیز باید عدد ۳‌، کد سخا و کد ملی به این سامانه فرستاده شود.

کارشناسان سامانه تلفن گویا نظام وظیفه ناجا به شماره ۰۹۶۴۸۰ در طول ایام هفته  آماده ارائه مشاوره در زمینه قوانین و مقررات خدمت وظیفه عمومی می باشند .

تا این لحظه ۶نظر ثبت شده
  1. میلاد:

    سلام من ۸پیش دغترچه پزشکی گرفتم تمام کارهامو انجام دادم دفترچه هم پست کردم اما به دکتر مراجعه نکردم. میخوام بپرسم میشه با همون دفترچه قبلی کارهامو انجام داد اگر میشه از کجا باید شروع کنم و چکار کنم ?

  2. راشد:

    سلام عرض س و راشد کدخدایی هستم اعزام ۹۴/۳/۱۹ شش ماه سنواتی خدمت دارم آیا بخشیده میشه یا نه متولد ۶۷/۶/۳۰ متاهلم هشت ساله بودم پدرم فوت کرد بچه چابهار هستم شاهرود خدمت میکنم شاهرود تا چابهار ۲۱۶۷ کیلو متری رفت و برگشت ۳۰۰ هراز خرجی اگه اضافه بیاد کی کرایه میده کی خرجی خانواده میده سر فرسته خانواده ۳برادیم یکی جداگانه زندگی میکنی برادر کوچگ منتظره من خدمت را تموم کنم بعد داداشم میری خدمت انصاف کنید منتظره جواب شما هستم ممنون کد پرسنلی ۹۴۰۳۰۵۰۰۷۲۵ شماره ملی ۳۶۵۱۹۲۸۸۸۸ شماره تماس ۰۹۳۸۹۴۲۴۳۵۶

  3. فرزانه نامي:

    ضمن عرض سلام و خسته نباشید چرا بعد از پیامکایی که ارسال کردید به اونایی که خدمت نرفتن پیگیری نکردید خیلی هاشون این پیامک رو نادیده می گیرن و اقدام نمیکنن
    خواهشا پیگیری کنید چون خیلی از این افراد بیکار و بدون تحصیلات هستن و حاضر به سربازی رفتن هم نیستن

  4. عیسی نیازی:

    باعرض سلام وخسته نباشی.بنده ۷ ماه درارتش خدمت کرده ام،د۴ماه آموزش و۳ ماه دوره کدتخصصی، ولی به دلیل قبولی دردانشگاه ترخیص ومجدد ثبت نام کرده ام.باتوجه متاهل بودن وگذراندن دوره اموزشی قبل به یگان معرفی میشوم؟ یا درصورت اعزام به مرکزآموزش با ارائه مدارک به یگان معرفی میشوم ؟ آیا نمیشود یگانم رو سپاه یا نیروی انتظامی کنم؟
    باتشکر

  5. حسین:

    باعرض سلام وخسته نباشی.بنده سه ماه درارتش خدمت کرده ام،دوماه آموزش عمومی ویک ماه دوره کدتخصصی، ولی به دلیل قبولی دردانشگاه ترخیص ومجدد ثبت نام کرده ام.باتوجه متاهل بودن وگذراندن دوره اموزشی قبل به یگان معرفی میشوم؟ یا درصورت اعزام به مرکزآموزش با ارائه مدارک به یگان معرفی میشوم باتشکر

  6. آلتای:

    البته این رو هم بگید که برای هر بار استعلام ۵۰۰ تومن از شارؤ کم میکنه!!!
    هم باید ۲۴ ماه خدمت کنی هم به خاطر یه استعلام پیامکی ۵۰۰ تومن پول بدی به حساب دولت

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.