شماره ۴۱ ماهنامه نگاه توسعه انتشار یافت

۱۹م آذر ،

0.jpgبینا- چهل و یکمین شماره ماهنامه داخلی « نگاه توسعه » در آذرماه ۹۱ در ۶۹ صفحه وزین انتشار یافت.
به گزارش بینا ، چهل و یکمین شماره ماهنامه داخلی « نگاه توسعه » که برای چهارمین سال پیاپی انتشار یافتن می یابد ، پس از سخن سردبیر در خصوص روز کتاب و کتاب خوانی به مواردی اعم از اظهارات دکتر مستخدمین حسینی اقتصاد ایران در سی سی یو به سر می برد، خبرها کوتاه ، مقالات تخصصی بانکی ، صدای مشتریان ، بانک های باوجدان و … می پردازد.
گفتنی است که نگاه توسعه با سردبیری نیلوفر مستوفی خوشه مهر و برای چهارمین سال پیاپی انتشار یافتن می یابد .

قدردانی مقام عالی سازمان از نشریه نگاه توسعه
همچنین دکتر حیدر مستخدمین حسینی ، مدیر عامل مؤسسه ی اعتباری توسعه در پیامی از انتشار یافتن روند رو به رشد نگاه توسعه در بخش محتوایی و طراحی  و جایگاه فرهنگی این نشریه که خصوصا در شماره ی چهل و یکم تبلور یافته  قدر دانی کرد .
در پی انتشار یافتن چهل و یکمین شماره ی نشریه نگاه توسعه ، مقام عالی سازمان در پیامی از تلاش های سردبیر و هم کاران نگاه توسعه به جهت تلاش های ایشان قدر دانی کرد .
در این پیام آمده است ؛ سرکار خانم نیلوفر مستوفی خوشه مهر ، مدیریت محترم امور روابط عمومی و بازاریابی، قطعا” آنهایی که دستی به قلم و مطبوعات دارند روند تغییرات به لحاظ محتوایی و طراحی را از تمامی صفحات نگاه توسعه و در روح خود احساس می کنند و این مهم تحقق نمی یافت مگر با تلاش وافری که سرکار عالی با کمترین هزینه و در چارچوب تمامی فعالیت های امور روابط عمومی وبازاریابی برای این مهم اختصاص دادید . از زحمات وتلاش بی مثالی که برای ارتقای سطح فرهنگی توسعه می نمایید تشکر و قدر دانی می نمایم .
نگاه توسعه شکوفایی و رشد امروز خود را مدیون حمایت ها و رهنمودهای مقام عالی سازمان می داند . بی شک دست یابی به جایگاه فعلی بدون راهنمایی های ایشان میسر نبود .

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.