شمار شهدای فلسطینی به ۱۳۸ نفر رسید

۰۱م آذر ،

بر اثر حملات هوایی رژیم صهیونیستی به شرق شهر خان یونس دو تن دیگر از فلسطینی ها به شهادت رسید که به این ترتیب شمار شهدا به صد و سی و هشت نفر رسید.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی الاقصی: گردان‌های قسام روز سه شنبه به مواضع رژیم صهیونیستی دویست و بیست و چهار موشک شلیک کرد که به این ترتیب شمار موشک های شلیک کرده  این گردان‌ها به مواضع صهیونیست ها به هزار و چهارصد و بیست و شش موشک رسید.

جنگنده های رژیم صهیونیستی  بعضی از ساختمان های دولتی از جمله مجتمع ابوخضره را در نوار غزه هدف حمله قرار دادند که در نتیجه آن شماری از مردم زخمی شدند.
همچنین شبکه العالم نیز اعلام کرد واحد توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق بیت لاهیا و بیت حانون را در نوار غزه هدف تیراندازی قرار داد.

شبکه تلویزیونی الاقصی نیزاعلام کرد: بر اثر حملات موشکی گردان های قسام به منطقه ریشون لتسیون در تل آویو دو صهیونسیت دیگر کشته شدند که به این ترتیب شمار کشته شدگان صهیونیست از روز سه شنبه تاکنون به پنج نفر رسید.
در همین حال، جنگنده های رژیم صهیونستی برای سومین بار مرکز پلیس خان یونس را هدف قرار دادند.
تلویزیون القدس نیز از حمله هوایی جنگنده های صهیونیستی به شمال غرب غزه خبر داد.

خبرگزاری فرانسه  گزارش داد هیلاری کلینتون وزیر امور خارجه آمریکا سه شنبه در بیت المقدس گفت تعهد امریکا به حفظ امنیت اسرائیل همانند کوه محکم و استوار است.
کلینتون که قرار است با بنیامین نتانیاهو اول وزیر اسرائیل دیدار کند در یک گفتگوی کوتاه خبری گفت : «تعهد آمریکا برای امنیت اسرائیل مانند کوه محکم و تزلزل ناپذیر است، به همین سبب است که من فکر می کنم آرام کردن اوضاع در غزه و جلوگیری از وقوع درگیری های بیشتر یک اصل اساسی و پر اهمیت محسوب می گردد.»


IRIBNews RSS TopNews
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.