شمار نمایندگان فلسطینی دربند رژیم صهیونیستی به ۱۴ تن افزایش یافت

۰۴م آذر ،

yum7,-1.jpg

نیروهای رژیم صهیونیستی امروز (شنبه) یکی از نمایندگان حماس در شورای قانونگذاری و چهار فلسطینی دیگر را بازداشت کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، نیروهای رژیم صهیونیستی یاسر منصور، نماینده شورای قانونگذاری فلسطین از فراکسیون “تغییر و اصلاح” وابسته به جنبش حماس را دستگیر کردند.

در گزارش‌ رسانه‌های فلسطین تاکید شد که یاسر منصور ۴۶ ساله بامداد امروز (شنبه) در منزلش در نابلس در کرانه باختری بازداشت شد.

منابع محلی اعلام کردند که پیش از بازداشت‌ یاسر منصور، نیروهای نظامی اسرائیل شهر را محاصره کرده و وی را به یکی از مراکز بازجویی منتقل کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی چند روز قبل پنج نماینده دیگر از جنبش حماس را بازداشت کرده است که اسامی آن‌ها عبارت از “محمود الرمحی”، دبیر شورای قانونگذاری در رام‌الله و نماینده الزعاریر از الخلیل و “فتحی قرعاوی” و “ریاض رداد” و “عماد نوفل” است و با این اقدام تعداد نمایندگان فلسطین در زندان‌های رژیم صهیونیستی به ۱۴ نماینده افزایش یافت که ۱۱ تن از آنها وابسته به حماس می باشند و پنج تن از آنها روز قبل بازداشت شدند.

در همین حال، منابع فلسطینی اعلام کردند که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی “عبدالله احمد صالح قبها” ۲۲ ساله و “مراد مروح قبها” ۲۰ ساله و “احمد صالح قبها” ۲۱ ساله و “مجدالدین عدنان قبها” ۱۹ ساله را در یورش به خانه آنها در روستای طوره الغربیه در جنوب غرب شهر جنین بازداشت کردند، اما دلایل این بازداشت‌ها مشخص نشده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.