شمال تهران پرمصرف ترین منطقه برق پایتخت است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

62.10.84.jpg

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، شمال تهران را پرمصرف ترین منطقه تهران بزرگ iبه لحاظ استفاده از انرژی الکتریکی اعلام نمود.

به گزارش تفسیری ایسنا، سیدمحمد هاشمی درخصوص پرمصرف ترین مناطق تهران، گفت: در شمال تهران مصرف بیشتر است iبه خاطر اینکه تجهیزات برقی بیشتر استفاده می گردد.

وی ادامه داد: تجهیزاتی مانند کولر گازی چهار برابر کولر آبی مصرف دارد و یا یخچال ها و فریزرهای بزرگ مصرف بیشتری دارد و هر کسی از تجهیزات برقی بیشتری استفاده کند، مصرف بیشتر می گردد.

وی همچنین در پاسخ iبه این سوال که “بیشترین مشترکان تازه برق مربوط iبه کدام مناطق می باشند؟”، گفت: بیشترین شمار مشترکان تازه با توجه iبه حجم ساخت و سازها در هر دوره ای iبه منطقه خاصی اختصاص دارد اما هم اکنون بیشترین مشترکان تازه در سعادت آباد و شمیرانات می باشند.

هاشمی سپس درخصوص اصلاح و iبهینه سازی شبکه برق تهران، گفت: اصلاح و iبهینه سازی شبکه برق iبه تدریج و با توجه iبه نقدینگی، از بدترین شرایط آغاز می گردد و با توجه iبه اقدام های صورت گرفته، هم اکنون حجم تلفات شبکه در تهران بزرگ ۱۰ درصد بوده که رقم بسیار پایینی است.

به گفته وی، این میزان در مقایسه با میانگین تلفات بیش از ۱۴ درصدی شبکه توزیع برق کشور، عدد بسیار مناسبی است.

وی در پاسخ iبه این سوال که “آیا از میان مشترکان شرکت توزیع برق تهران بزرگ، مشترکی وجود دارد که برق را رایگان دریافت کند؟”، گفت: iبه صورت رایگان خیر، اما روال iبه این ترتیب است که هر یک از نهادها براساس ابلاغ دولت تعرفه ای مخصوص iبه خود دارند و برای نمونه مساجد، مدارس، حسینیه ها و جانبازان حاوی تعرفه مخصوص iبه خود می باشند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.