شما و فیلم های آخر هفته

۱۱اردیبهشت،

فیلم های تلویزیونی «راه سوم»، «عبور از تاریکی» و «کانی» به ترتیب تولید صدا و سیمای مراکز بوشهر، زنجان و مهاباد پنج شنبه و جمعه از شبکه شما روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ فیلم تلویزیونی «راه سوم» به تهیه کنندگی و کارگردانی بهرام صادقی مزیدی در صدا و سیمای مرکز بوشهر ساخته شده است که مخاطبان شبکه شما می توانند این فیلم را ۵ شنبه ۱۲ اردیبهشت ساعت ۲۳ از این شبکه شما تماشا کنند.
 داستان این فیلم در مورد اعظم امیری معلم حق التدریسی است که برای ماندن در بوشهر و تدریس در یکی از آموزشگاه های این شهر رقیبی هم امتیاز دارد . علی رغم اینکه عموی او در آموزش و پرورش است اما به منطقه محروم بندرگاه می رود. این سفر آغاز ماجرایی است که داستان فیلم را به پیش می برد. 
فیلم تلویزیونی «عبور از تاریکی» به تهیه کنندگی، کارگردانی و نویسندگی عبدالرضا صادقی جهانی در صدا و سیمای مرکز زنجان تهیه و تولید شده است. که جمعه ساعت ۱۳ از شبکه شما پخش می شود. 
داستان تله فیلم «عبور از تاریکی» دربارهٔ نخبه و طراح ترانسفورماتور راکتوری به نام مهندس نصیری است که به دلیل وجود مشکلات و سختی‌های زیادی در مسیر پروژه‌ها تصمیم به استعفا گرفته و قصد رفتن به خارج از کشور را دارد و در این شرایط نامه‌ای در زمینه فوت شیخ محمود تنها حامی وی که سال‌ها او را حمایت کرده است، به مهندس می‌رسد. 
همچنین فیلم تلویزیونی «کانی» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی حسن محمد زاده که در صدا و سیمای مرکز مهاباد تولید شده است ،جمعه ساعت ۱۸:۱۵ ازشبکه شما پخش می شود. 
روژین معلم جدید روستا با دختری نوجوان به نام کانی روبرو می شود ، دختری مصیبت زده و روان پریش که ظاهراً پدرش متوفی و مادرمعلمش ناپدید شده است . کانی بر اثر صحبت روژین قدری بهبود یافته و به مدرسه بازمی گردد و درهم نشینی اش با روژین هربار لایه ای از زندگی اش افشا می شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.