شمسایی: صانعی اشتباه کرد

۲۱ آبان ،

امیرشمسایی افزود:علی صانعی در مصاحبه های خود دعوت از وحید را خیانت به فوتسال ایران اعلام کرده بود اما همگان دیدند که نبود این بازیکن چه تاثیر نامطلوبی بر روند تیم ملی کشورمان در جام جهانی داشت.

وی ادامه داد:جام جهانی مکانی برای بازیکنان باتجربه و بزرگ است اما صانعی با غرور کاذب خود سبب حذف زودهنگام تیم ایران از این مسابقات شد.

شمسایی تصریح کرد:متاسفانه حذف زودهنگام ایران در جام جهانی، فوتسال ایران را چندین سال به عقب برگرداند به طوریکه نمی توان به سادگی تاوان این ناکامی را جبران کرد.

سرمربی سابق تیم فوتسال صبای قم افزود:معتقدم جام جهانی تایلندبهترین فرصت برای قرار گرفتن تیم ایران در میان چهار تیم برتر جهان بود اما به راحتی این موقعیت گرانبها را از دست دادیم تا چهار سال حسرت شکست برابر تیم گمنام کلمبیا را بخوریم.

وی خاطرنشان کرد:به طورحتم همه اهالی فوتسال در ناکامی تیم ملی فوتسال در جام جهانی شریک می باشند به طوریکه وقت تغییرات بنیادی در فوتسال فرا رسیده است تا این رشته ورزشی بتواند در آینده شکست تلخ در جام جهانی را جبران کند.

تیم ملی فوتسال ایران یکشنبه شب در مرحله یک هشتم پایانی جام جهانی ۲۰۱۲ تایلند با نتیجه دو بر یک مغلوب تیم کلمبیا شد و از راهیابی به مرحله بعدی رقابت ها باز ماند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.