شمس: آقای آیت‌اللهی! تیم ملی با ژوراندیرو سوم شد نه با من

۰۱م آذر ،

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران با بی‌اطلاع دانستن مسئولان فدراسیون، کسب مقام سوم در قهرمانی آسیا در سال ۲۰۰۶ را عنوانی معرفی کرد که یک مربی خارجی به دست آورده است.

حسین شمس در پاسخ به اظهارات آیت‌اللهی نایب رییس فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: شنیده‌ام آقای آیت‌اللهی گفته‌اند که حسین شمس فوتسال ایران را در آسیا سوم کرد. وقتی یک مسئول فدراسیون آنقدر بی‌خبر است که نمی‌داند در سال ۲۰۰۶ که ایران سوم آسیا شد من سرمربی نبودم، دیگر چه توقعی از آقایان وجود دارد؟ جام ملت‌های سال ۲۰۰۶ بود که ایران با هدایت ژوراندیرو در آسیا سوم شد و به همین سبب من هدایت تیم ملی را دوباره بر عهده گرفتم و پس از آن نیز در هر دوره قهرمان شدیم.

وی ادامه داد: این اظهار نظرها از فدراسیون و مسئولانش بعید نیست اما ای کاش نایب رییس از چند فوتسالی می‌پرسید که آیا حسین شمس تیم ملی را سوم کرد یا یک نفر دیگر؟ همان طور که گفتم مردم نیز دیگر توقعی از آن‌ها ندارند. حسین شمس به لطف خدا در ۵ دوره قهرمانی آسیا ایران را قهرمان کرد. سال‌های ۱۹۹۹ ، ۲۰۰۰ ، ۲۰۰۷ ، ۲۰۰۸ و ۲۰۱۰ ایران به قهرمانی رسید و تنها دو بار بر روی سکوی سوم قرار گرفت. یک بار سال ۲۰۰۶ با هدایت آقای ژوراندیرو و سال ۲۰۱۲ با هدایت آقای صانعی.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال ایران دربارهٔ جام جهانی نیز بیان کرد: نمی‌دانم آقایان از فوتسال ایران چه انتظاری دارند؟ مگر مراکش و پاناما با ما هم‌گروه باشند که صعود کنیم و توقع آقایان برآورده شود. خوشبختانه مردم ایران به این نتیجه رسیده‌اند که مسئولان فدراسیون چه اقدام‌هایی انجام می‌دهند و دیگر نیازی به انتقاد کردن نیست. در همین جلسه‌ها کاملا معلوم است که مسئولان با مردم چقدر فاصله دارند و بر خلاف ادعاهای مردمی‌ بودن‌شان تنها در اندیشه پست و مقام می باشند.

وی با بیان این مطلب که فدراسیون فوتبال را به خدا و مردم واگذار کرده است به ایسنا گفت: در زمان انقلاب قرار بود چند خلبان به اتفاق شخصی نظامی علیه انقلاب کودتا و مراکز اصلی ایران را بمباران کنند. این کودتا به نام نوژه شناخته می‌شود. همان زمان حضرت امام خطاب به آن‌ها گفتند فرض کنید ایران را بمباران کردید. مگر قرار نیست فرود بیایید و در خاک ایران به کودتایتان ادامه دهید. فکر می‌کنید مردم در آن زمان با شما چه برخورد و رفتاری خواهند داشت. هم‌ اکنون نیز من صحبتم را این گونه به پایان می‌رسانم که فرض کنید آقایان را در پست‌هایشان ابقا کردید با مردم چه می‌کنید. با نگاه آن‌ها چه عکس‌العملی خواهید داشت.

شمس افزود: پیش‌بینی می‌شد که استعفای آقایان صوری باشد و حالا هم پذیرفته نشده است اما بالاخره یک روز می‌رسد که از این مقام‌ها پایین بیایند و با مردم روبه‌رو شوند. من همه این‌ها را به آن روز واگذار می‌کنم که ببینم برابر مردم ایران چه عکس العملی خواهند داشت.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.