شمس: ایران بخت قهرمانی دارد

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۱۳م آبان ۹۱،

اسپانیا و برزیل ضعیف شده اند و می توانیم آنها را ببریم

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: می توانستیم اسپانیا را در اولین بازی جام جهانی فوتسال شکست دهیم.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در گفتگو با خبرنگار ورزشی  باشگاه خبرنگاران افزود: بچه های تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسپانیا نیمه اول را با ترس آغاز نمودند که همین مسأله سبب شد ۲ گل بخوریم و ۳-۲ بار هم توپ به تیر دروازه ما خورد و متأسفانه نیمه اول را باختیم اما نیمه دوم بازی کامل دست ایران بود و حتی می توانستیم برنده باشیم که کم دقتی بازیکنان سبب شد پیروز این بازی نباشیم در مجموع تیم ملی مقابل تیم اول دنیا بازی بسیار خوبی انجام داد و آغاز بسیار رویایی داشتیم.

وی افزود: پیش بینی می نمودم که مقابل اسپانیا و برزیل ضعیف ترین تیمهای خود در تاریخ جام جهانی را به مسابقات این دوره فرستاده اند و به هیچ وجه مثل سالهای پیش نمی باشدند بچه های ما هم بسیار با تجربه می باشند و اکثر آنها در جام جهانی پیشی باز نموده اند.
من پیش از بازی هم احتمال برد ایران را می دادم که متأسفانه با بدشانسی بازی مساوی شد.

او در ادامه گفت: اسپانیا نسبت به قبل ضعیف شده چون آنها هم مثل تیم ما که دست به جوانگرایی زده، یک تیم جوان شده دارند و وقت می برد تا جا بیفتد و مثل سابق قدرتمند شوند، اسپانیا فقط ۳یا ۴ بازیکن قدیمی اش را به همراه داشت و بقیه جوان بودند.
آنها حتی لوئیز آمادا که بهترین گلر جهان است را هم نیاورده بودند و طبیعی بود که ضعیف تر از قبل ظاهر شوند.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال کشورمان اظهار داشت: برزیل هرچند در بازی اول ژاپن را ۴ بریک شکست داد اما فالکائو که بهترین بازیکن جهان بود، دقیقه ۳برای برزیل به زمین آمد و مصدوم شد و فکر میکنم تا آخر بازیها نباشد که این بدترین خبر ممکن برای برزیلی ها است.

وی افزود: برزیل هم مثل سابق تیم قدرتمندی است. فکر می نمایم هم می گردد برزیل را برد و هم اسپانیا را و بچه های ما به این مساوی راضی نباشد در دورهای بعدی ممکن است با اسپانیا روبرو شویم و بازیکنان ما باید با قدرت ظاهر شده واسپانیا را ببرند، ممکن است در جمع ۴تیم با برزیل هم روبرو شویم که باید ثابت کنیم برزیل راهم می توانیم ببریم.

وی افزود: درحال حاضر دور اول بازیها درحال برگزاری است و چون تعداد ها افزایش یافته، کیفیت پایین آمده است وشاهد بازیهای سطح بالایی نمی باشدیم به نظر من از دور بعد و وقتی تیم ها به ۱۶ تیم برسند، بازیهای جذاب تر و بهتری خواهیم دید.

او در ادامه گفت: تیم ملی فوتسال ایران یکی از ۳ تیمی است که در این دوره بخت قهرمانی دارد. به نظر من ایران، برزیل و اسپانیا شانس های قهرمانی این دوره از مسابقات می باشند.

وی افزود: چون دور اول مسابقات در حال برگزاری است، هنوز نمی شود در مورد پدیده این دوره از بازیها قضاوت نمود و نظر داد اما فکر می نمایم از بین تیم های ایران، پاراگوئه، اکراین و روسیه یکی پدیده این دوره از مسابقات جهانی شود.

شمس در پایان گفت: برگزاری مسابقات تا الان که بد نبوده و به نظر می رسد کشور تایلند همه امکاناتش را بسیج نموده تا میزبانی خوب و شایسته ای داشته باشد، تنها مسأله ای که وجود دارد کمبود تماشاگر در سالن ها بود و فکر می نمایم با نتیجه ای که تیم ملی ایران مقابل اسپانیا گرفت، بسیاری از هموطنان مان دوست دارند در بازیهای آینده مسابقات را از نزدیک ببینند. امیدوارم برای ایرانیانی که قصد دارند در سالن مسابقات حاضر شوند و از تیم کشورمان حمایت نمایند، تسهیلاتی در نظر گرفته شود تا مثل قبل شاهد حضور آنها در کنار تیم ملی باشیم، مطمئن هستم که در ادامه مسابقات را پر خواهند نمود وحمایت همه جانبه ای از تیم ملی خواهند داشت./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.