شمشیربازان ایرانی از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس امتناع کردند

۲۱فروردین۱۳،

در پی برگزاری رقابتهای شمشیربازی قهرمانی ویژه رده سنی جوانان ، بهداد مرادی و امیررضا کنعانی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین از رویارویی با نمایندگان رژیم اشغالگر قدس خوداری کردند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، رقابت‌های شمشیربازی قهرمانی جهان با حضور شمشیربازانی از سراسر جهان در رده سنی جوانان در کرواسی در حال برگزاری است.

بر این اساس همزمان با برگزاری رقابت‌های انفرادی اسلحه اپه در بخش پسران (جوانان) نمایندگان کشورمان در این بخش به مصاف حریفان خود رفتند.

در ادامه این رقابتها، بهداد مرادی در برابر شمشیربازانی از الجزایر، اروگوئه، پرتغال، مکزیک، اسلواکی و دانمارک پیروز شد و بدین ترتیب با شکست تمامی حریفان به عنوان نفر اول از جدول خود صعود کرد و در مرحله بعد نیز به سبب کسب این نتایج با قرعه استراحت مواجه شد.

بر اساس این گزارش در مرحله حذفی بعدی نیز علی‌رغم اینکه مرادی به سبب موفقیت در مراحل قبل و برد تمام حریفا ن خود مسیر همواری را برای صعود به مراحل بالاتر داشت، با نماینده رژیم اشغالگر قدس روبرو شد که در اقدامی جوانمردانه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و پیروی از آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از ادامه مسابقه اجتناب کرد.

همچنین امیررضا کنعانی دیگر نماینده کشورمان در جدول مقدماتی با نماینده رژیم اشغالگر قدس مواجه شد که وی هم در اقدامی مشابه از ادامه مسابقه انصراف داد.

در ادامه بهنام بیک دیگر شمشیرباز کشورمان نماینده کشور میزبان (کرواسی)، بحرین و مراکش را شکست داد و به سبب کسب این نتایج با قرعه استراحت روبرو شد. در مرحله حذفی (۶۴ نفر) با قبول شکست مقابل شمشیرباز قدر و نامدار ایتالیا از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

رقابتهای شمشیربازی قهرمانی جهان در رده سنی جوانان، فردا در بخش پسران در اسلحه فلوره پیگیری می‌شود.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.