شمقدری برای حل مشکل سینما دستور تشکیل کمیته داد

به گزارش روابط عمومی معاونت سینمایی، در این جلسه سینماداران ضمن ابراز تأسف بخاطر جوسازی‌‌های اخیری که قبل از سالجاری برای سینما به وجود آمده و همچنان ادامه دارد مسائل و مشکلات خود را با رئیس سازمان سینمایی مطرح کردند.

 

جواد شمقدری برای حل این مسائل دستور تشکیل کمیته‌ای را صادر کرد، این کمیته شامل سه نفر به انتخاب رئیس سازمان سینمایی( آقایان فرجی معاون اداره کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای، مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر و احمد نجفی عضو شورای عالی سینما) و سه نفر به انتخاب انجمن صنفی سینماداران که متعاقباً معرفی می‌شود به جهت حضور در این کمیته معرفی می‌شود.

 

عصر روز دوشنبه ۱۲ تیرماه جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی به همراه جمعی از مدیران سینمایی از سینما شکوفه بازدید کردند.

 

در این بازدید که علیرضا سجادپور مدیر کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه‌ای ومجید مسچی مدیر عامل موسسه سینما شهر شمقدری را همراهی می‌کردند علاوه بر بازدید از سالن‌های بازسازی‌شده سینما شکوفه سیستم نمایش دیجیتال این سینما مورد توجه قرار گرفت.

 

در این دیدار رئیس سازمان سینمایی ضمن ابراز خرسندی از روند رو به افزایش نمایش فیلم به صورت دیجیتال اعلام کرد سازمان سینمایی آمادگی همه گونه کمک برای تجهیز سالن‌های سینمایی کشور به سیستم نمایش دیجیتال را دارد.

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.