شمیران ؛ میزبان و مجری تورهای گردشگری نوروز ۹۲/ بازدید روزانه ۴ هزار شهروند از اماکن گردشگری

۷فروردین ۱۳،

معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران گفت : روزانه نزدیک به ۴ هزار شهروند از اماکن تاریخی، مذهبی، هنری و طبیعی این منطقه بازدید می کنند.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران،محسن جلالی ” معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: ایستگاه های فرهنگی ارایه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی در ده مکان پر تردد منطقه مستقر و نسبت معرفی مکان‌ها و جذابیت های پایتخت اقدام می کنند.
وی گفت: منطقه یک به سبب برخورداری از جاذبه های طبیعی، تاریخی، مذهبی و هنری، به عنوان منطقه ویژه گردشگری انتخاب شده است. از این رو علاوه بر اجرای تورهای شمیران گردی، میزبان شهروندان در قالب تورهای تهران گردی نیز خواهد بود.
جلالی تصریح کرد: اجرای تورهای شمیران گردی از دوم فروردین آغاز و تا ۱۲ فروردین ادامه خواهد داشت. شهروندان در تورهای نیم روزه شمیران گردی که در دو نوبیت صبح و عصر انجام می‌شود از باغ موزه، موزه، حیات وحش دارآباد و دیگر مکان های جذاب گردشگری منطقه بازدید می کنند.
معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه یک شهرداری تهران افزود: طی هماهنگی های انجام شده ظرفیت و امکانات موزه‌ها و باغ موزه‌های این منطقه برای پذیرایی از بازدید کنندگان نوروزی افزایش یافته است. همچنین اقداماتی به منظور تجهیز مساجد و امامزاده ها برای میزبانی از مسافران نوروزی انجام شده است.
وی با اشاره به میزان بازدید شهروندان از اماکن تاریخی، مذهبی، طبیعی و هنری این منطقه گفت: بررسی ها بیانگر بازدید نزدیک به ۴ هزار شهروند از مناطق جذاب گردشگری می باشند. به طور مثال از سوم فروردین که فعالیت موزه حیات وحش دارآباد آغاز شده تا ۵ فروردین نزدیک به ۶ هزار نفر از این مجموعه بازدید کرده اند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.