شناسایی بنگاه‌های متخلف پردیس

۳ م دیماه ،

کد خبر: ۵۶۲۲ تاریخ انتشار یافتن: یکشنبه ۳ دی۱۰:۵۵ عصر ذخیره ارسال به دوست نسخه چاپی

مدیرعامل شهر تازه پردیس از برخورد با بنگاه های متخلف در این شهر خبر داد و گفت: بنگاه های متخلف از آگهی هایی که در روزنامه ها منتشر کرده اند، شناسایی شدند و بزودی اقدامات قانونی در این زمینه انجام می گیرد.

به گزارش نوساز، مهدی هدایت در گفتگو با مهر با تایید گزارش مهر مبنی بر فروش غیرقانونی مسکن مهر در این شهر، گفت: این بنگاه ها شناسایی شده اند و با آنها برخورد قانونی خواهد شد زیرا خرید و فروش مسکن مهر غیرقانونی است.

وی در خصوص تخلف بنگاه های املاک، اظهار داشت: بنگاه های متخلف از آگهی هایی که در روزنامه ها منتشر کردند، شناسایی شدند و بزودی اقدامات لازم را در این زمینه انجام می دهیم.

مدیرعامل شهر تازه پردیس با اشاره به تمهیدات خاص این شرکت برای جلوگیری از خرید و فروش غیرقانونی مسکن مهر، گفت: شرایطی را تعیین کردیم که به زودی از سوی شرکت به اجرا می رسد تا بنگاه های املاک نتوانند از مردم سوء استفاده کنند.

در گزارش مهر آمده است: باوجودی‌که وزیر راه و شهرسازی خرید و فروش مسکن مهر را غیرقانونی اعلام کرده است اما بنگاه‌های معاملات ملکی در شهر پردیس علاوه بر واحدها، امتیاز مسکن مهر را هم با بالاترین قیمت می‌فروشند و قیمت مسکن را به شدت در این منطقه افزایش داده‌اند.

منبع: خبرگزاری مهر


برچسب هابرچسب ها: پردیس ، مسکن مهر ، سند ، آورده پردیس ، متقاضیان پردیس ، نیکزاد، مترو، املاک، بنگاه



آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.