شنبه؛ روز پرکار نمایندگان ایران در المپیک

 
 
هشت ورزشکار کشورمان در رشته‌های دوومیدانی، تیراندازی، بوکس و وزنه برداری روز شنبه رقابت‌های خود در بازی‌های المپیک را دنبال می‌کنند.
 
در چارچوب روز نهم بازی‌های المپیک لندن، روز شنبه رقابت‎های زیادی در رشته‎های مختلف برگزار خواهد شد که طی آن کاروان ورزش ایران نیز یکی از شلوغ‌ترین روزهای خود – تا به این روز از رقابت‎ها – را سپری خواهد کرد.
 
در این روز از مسابقات، ورزشکاران ایران رقابت‏های خود را در رشته ‏های تیراندازی، دوومیدانی (سه ماده)، بوکس و وزنه برداری دنبال خواهند کرد. براین اساس الهه احمدی که در دومین روز بازی‎های المپیک، با کسب عنوان ششم تفنگ ۱۰ متر موفقیت بزرگی را برای کاروان ایران رقم زد، روز شنبه رقابت‏های خود را در بخش تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر آغاز می‎کند.
 
مه لقا جام بزرگ هم که در روز موفقیت الهه احمدی، با  کسب ۳۹۱ امتیاز در جایگاه چهل و سوم قرار گرفت و از صعود به فینال بازماند در این روز همزمان با وی رقابت‏های خود را دنبال می‏کند.
 
رضا قاسمی، سجاد هاشمی و ابراهیم رحیمیان نیز دوومیدانی کارانی هستند که در این روز رقابت‏های خود را برگزار می‏کنند. در رشته بوکس هم مهدی طلوتی و احسان روزبهانی به عنوان نمایندگان ایران در جمع ۱۶ بوکسور برتر اوزان خود روی رینگ می‏روند. طلوتی و روزبهانی تنها بوکسورهای کشورمان بودند که نخستین مبارزات خود را با پیروزی تمام کردند.
 
در روز نهم بازی‏های المپیک رقابت‏های وزنه برداری برای کاروان ورزش ایران در دسته ۹۴ کیلوگرم دنبال خواهد شد. برنامه رقابت نمایندگان ایران در این روز از بازی‏های المپیک لندن به شرح زیر است:
 
شنبه ۱۴ مردادماه
تیراندازی – ورزشگاه Royal Artillery Barracks
 
* تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر: مه لقا جام بزرگ (ساعت ۱۲:۳۰)
* تفنگ سه وضعیت ۵۰ متر:  الهه احمدی (ساعت ۱۲:۳۰)
 
دوومیدانی – ورزشگاه Olympic Stadium
 
* ۱۰۰ متر مردان: رضا قاسمی (ساعت ۱۳:۳۰)
* ۴۰۰ متر مردان: سجاد هاشمی (ساعت ۱۴:۰۵)
 
بوکس – ورزشگاه ExCel
 
دسته ۶۴- کیلوگرم: مهدی طلوتی – “دانیل یلیو سنیوف” از قزاقستان (ساعت ۲۲)
دسته ۸۱- کیلوگرم: احسان روزبهانی – “بهرام مظفر” از ترکیه (ساعت ۲۳:۴۵)
 
دوومیدانی – ورزشگاه Mall
 
* پیاده روی ۲۰۰ کیلومتر: ابراهیم رحیمیان (ساعت ۲۰:۳۰)
 
وزنه برداری – ورزشگاه ExCel South Arena3
 
* دسته ۹۴ کیلوگرم: سعید محمدپور (ساعت ۲۳)
 
به گزارش خبرگزاری مهر، در صورتیکه محمد ارزنده امروز جمعه در رقابت‌های پرش طول راهی مرحله نهایی شود به جمع ورزشکاران ایرانی می‌پیوندد که در رقابت‌های روز شنبه شرکت دارند. همچنین در صورتیکه سجاد هاشمی در رقابت‌های ۴۰۰ متر مردان به مرحله بعد صعود کند، رقابت‌های خود را روز یکشنبه دنبال خواهد کرد.


عصر ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.