شنیده‌ایم پاداش پرسپولیسی‌ها مزدا ۳ است

۱۱اردیبهشت،

پیشنهاد میشود :

شنیده‌ایم پاداش پرسپولیسی‌ها مزدا ۳ است

در : ۱۳ اردیبهشت. | دسته خبری : دیگر خبرها | بدون نظر

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: «ادعاهای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس صحت ندارد و بهتر بود رویانیان با مدرک صحبت می‌کرد.»

رسول خوروش دربارهٔ ادعای مدیرعامل باشگاه پرسپولیس مبنی بر تماس با ۲ مهاجم و دروازه‌بان این تیم آن هم در آستانه فینال جام حذفی گفت: «این صحبت‌ها بدون مدرک و سند مطرح می‌شود و واقعیت ندارد. ما با هیچ کدام از بازیکنان پرسپولیس تماس نگرفته‌ایم.»
وی تصریح کرد: «بهتر بود رویانیان نیلسون را هم با خود به برنامه ورزش و مردم می‌آورد و مشخص می‌شد که او هم این ادعاها را تایید می‌کند یا نه. ما با هیچ بازیکنی برای فصل آینده تماس نگرفته‌ایم و نمی‌دانم چرا این حرف‌های نادرست مطرح می‌شود.»
سرپرست سپاهان دربارهٔ ماجرای آتش‌سوزی نمایندگی باشگاه پرسپولیس در اصفهان گفت: «نمی‌دانیم این ادعا از کجا آمده است. در اصفهان ۱۰۰۰ نمایندگی با نام سپاهان وجود دارد اگر یکی از آنها آتش گرفت باید بگوییم کار پرسپولیسی‌ها بوده است؟ هیات فوتبال اصفهان نیز اعلام کرده نمایندگی باشگاه برای فعالیت در اصفهان باید از این هیات فوتبال مجوز می‌گرفته است. این چه نمایندگی بود که هیچ‌کس از آن خبر ندارد.»
خوروش در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد از خبرها باشگاه سپاهان و پاداش این تیم خبر دارد، گفت: «این صحبت‌ها نشان دهنده بی‌تجربگی مدیرعامل پرسپولیس است و حتی اگر او از این موضوع هم خبر دارد نباید می‌گفت.»
وی دربارهٔ اینکه رویانیان گفته از میزان پاداش باشگاه سپاهان به بازیکنانش خبر دارد، اظهار داشت: «ما هم شنیده‌ایم پرسپولیس قرار است در صورت قهرمانی به بازیکنان تیمش “مزدا ۳″ بدهد. خبر پاداش دادن به بازیکنان که محرمانه نیست. ما هیچ پاداش ویژه‌ای در نظر نگرفته‌ایم و تنها طبق قرارمان در صورت قهرمانی در جام حذفی پاداش قهرمانی به بازیکنان اهدا خواهد شد.»
سرپرست سپاهان دربارهٔ وضعیت بازیکنان این تیم برای دیدار مقابل پرسپولیس گفت: «مصدومیت پاپی برطرف شده و آماده این بازی است اما بولکو، محرم نویدکیا و احسان حاج‌صفی هنوز وضعیت نامشخصی دارند و امیدواریم با برطرف شدن مصدومیت بتوانیم از آنها در بازی مقابل پرسپولیس استفاده کنیم. احمد جمشیدیان نیز به تمرینات سپاهان بازگشته است.»
تسنیم

 

نظراتی که حاوی توهین است، منتشر نمی شود
لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) اجتناب نمایید.
نظرات دارای صفحه بندی می باشند. لطفاً باقی صفحات را هم ملاحظه نمایید

باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.