شهابی : روز روشن فیلمی است با رویکرد اجتماعی

در نشست ˝روز روشن˝ عنوان شد

نشست پرسش و پاسخ فیلم روز روشن با حضور حسین شهابی ، پانته آ بهرام و مهران احمدی و محمدرضا سکوت در سالن کنفرانس سعدی برج میلاد برگزار شد

به گزارش خبرنگار هنر آنلاین ، در ابتدای این نشست حسین شهابی از روند شکل گیری فیلم اطلاعاتی داد و اظهار داشت : نگارش فیلم نامه شش ماه طول کشید و موضوع فیلم قصاص نیست . نجات یک انسان از بند اعدام است ، روز روشن یک درام اجتماعی است که لایه های اجتماعی را واکاوی می کند . من با جامعه شناسان و روان شناسان متعددی در طول نگارش فیلم نامه روز روشن مشورت گرفتم .

بعد از صحبتهای حسین شهابی ، محمد رضا سکوت مدیر فیلمبرداری فیلم روز روشن گفت : ما در طول فیلمبرداری فیلم با مشکلات متعدد جوی روبرو بودیم اما به شکر خدا توانستیم در مدت تعیین شده فیلمبرداری به پایان برسانیم . من در فیلمبرداری این فیلم از دوربین محبوب عکاسان یعنی دوربین فایو دی استفاده کردم و این دوربین به خاطر فضای محدود بعضی لوکیشن ها به من قدرت مانور خوبی می داد .

در ادامه نشست مهران احمدی بازیگر فیلم روز روشن اظهار داشت : زنده باد سینمای مستقل ایران . استاد من جهانگیر الماسی دیشب در برنامه هفت گفت : که ما فیلم غیر دولتی نداریم من در هیمن جا اعلام می کنم که روز روشن یک فیلم مستقل و غیر دولتی است و هزینه این فیلم را من و پانته آ بهرام و حسین شهابی از سرمایه شخصی پرداخت کردیم .درود می فرستم به کسانی که در راه فرهنگ تلاش می کنند .

در انتها پانته آ بهرام بازیگر فیلم روز روشن عنوان کرد : کاراکتر روشن کاراکتر پیچیده و سختی نیست .من روز اول به آقای شهابی گفتم که این نقش بسیار نقش خاله شادونه ای است و نقش یک مربی مهد کودک که همیشه با کودکان سروکار داشته و ایده ای نسبت به مسائل اجتماعی نداشته است و ماجرا عاشقانه پایان فیلم در خدمت داستان فیلم بوده و کار را گرم می کند و من از حضور در این فیلم راضی هستم .

حاشیه های نشست روز روشن
تعدد بیش از حد عکاسان در روند نشست اختلالاتی ایجاد کرد و سبب به هم ریختن تمرکز خبرنگاران و سبب اعتراض شهیدی فر مجری نشست شد .
در حین صحبتهای مهران احمدی در رابطه با سینمای مستقل اصحاب رسانه به شدت او را مورد تشویق قرار دادند .
حضور رضا ناجی به عنوان میهمان و دوست و رفیق حسین شهابی در سالن نشست مطبوعاتی از نکات برجسته این نشست بود
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.