شهاب حسینی برای ساخت اولین فیلم خود به نام « ساکن طبقه وسط » درخواست مجوز داد

ممتازنیوز:

IMG11394148

شهاب حسینی بازیگر سینمای ایران برای ساخت اولین فیلم بلند سینمایی خود با عنوان “ساکن طبقه وسط” درخواست پروانه ساخت داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلمنامه “ساکن طبقه وسط” متعلق به محمدهادی کریمی است که حدود ۸ سال پیش متن آن را نوشته است. این فیلمنامه درباره یک نویسنده جوان است که وارد یک خانه سه طبقه می شود و در آن خانه درگیر اتفاقاتی خواهد شد.

به نوعی فیلم یک طنز فلسفی است و قرار بوده پیش از این توسط کریمی با بازی شهاب حسینی ساخته شود که این امکان فراهم نشد. با توجه به علاقه شهاب حسینی به متن در نهایت خود او تصمیم گرفته است فیلمنامه را به عنوان اولین تجربه کارگردانی‌اش جلوی دوربین ببرد.

وی هم اکنون برای ساخت “ساکن طبقه وسط” درخواست پروانه ساخت داده و تهیه‌کننده آن هنوز معرفی نشده است. البته نام حسن دادخواه به عنوان تهیه‌کننده مطرح شده بود که در نهایت وی امکان همکاری با این پروژه را نیافت.

محمد هادی کریمی و شهاب حسینی پیش از این در فیلم “برف روی شیروانی داغ” نیز با هم همکاری داشته اند. فیلمنامه “ساکن طبقه وسط” ۳۸ نقش متفاوت دارد و یک کار سینمایی پر کاراکتر محسوب می‌شود.

مهر


اخبار ایران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مریم طاهری:

    من عاشق شهاب جان هستم
    وآرزو میکنم در کارش موفق باشد

  2. هادی:

    شهاب اصلاً کارگردان نیست

  3. کیانا:

    امیدوارم شهاب حسینی این نظر را بخواند و بداند بازی های او در چندین سال رو به روکود بوده و اصلاً ایشان با خصوصیات اخلاقی که دارند به درد کارگردانی نمی خورند

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.