شهادت یک عضو سپاه در عملیات پاکسازی تروریست ها

۲۰خردادماه،

این شهید که هنگام شهادت ۲۹ سال سن داشت، در عملیات پاکسازی که در درگیری با نیروهای تروریستی روی داد، بر اثر انفجار بمب در حین عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) نوشت: پیکر پاک شهید والامقام پاسدار «امیر کاظم‌زاده» صبح امروز، ۱۹ خردادماه طی مراسم باشکوهی در شهر شهیدپرور پاکدشت تشییع شد.

 این شهید که هنگام شهادت ۲۹ سال سن داشت، در عملیات پاکسازی که در درگیری با نیروهای تروریستی روی داد، بر اثر انفجار بمب در حین عملیات به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

این خبرگزاری به محل شهادت این عضو سپاه اشاره ای نکرده است.

در این مراسم که پاسداران رشید اسلام، بسیجیان سرافراز و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، اعضای هیئت رزمندگان اسلام پاکدشت و جمع زیادی از مردم حضور داشتند، پیکر پاک شهید کاظم‌زاده در بالای دستان امت شهید پرور بعد از طواف در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) و حوزه مقاومت بسیج۳ سیدالشهدا(ع) سپاه پاکدشت همراه با نواختن مارش نظامی از مقابل درب منزل آن شهید به سمت قطعه ۲۷ شهدای بهشت زهرا(س) تشییع شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن لزومی، نماینده ولی فقیه در شهرستان پاکدشت بر پیکر پاسدار شهید امیر کاظم‌زاده اقامه نماز کردند.

روابط عمومی سپاه پاکدشت نیز با تبریک و تسلیت شهادت پاسدار سرافراز امیر کاظم‌زاده به محضر حضرت ولی عصر(عج)، مقام معظم رهبری و خانواده عزیز این شهید گرانقدر، از اقشار و آحاد مختلف مردم و نیروهای مسلح برای شرکت در مراسم یادبود این شهید فداکار دعوت به عمل آورده است.

یادآور می‌شود، مراسم بزرگداشت این شهید روز سه‌شنبه ۲۱ خردادماه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ در مسجد حضرت ابوالفضل(ع) واقع در بلوار جنوبی شهدای قمی شهرستان پاکدشت برگزار می‌شود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.