“شهدای زن” حقیقت زن مسلمان انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان می‌دهند

۱۶م اسفند ،

، سردار محمد رضا نقدی عصر امروز در کنگره ملی ۷ هزار زن شهید کشور که در تالار وحدت برگزار شد، برگزاری این کنگره را فرصتی را برای شناخت گنجینه ارزشمند شهدای زن برشمرد و اظهار داشت: پیام نورانی و پرمغز امام خامنه‌ای (مدظله العالی) فصل جدیدی در رابطه با جایگاه زن در کشور رقم می زند که  می تواند به بیانات افتخار آفرینی های آنان و روشنگری جایگاه زن مجاهد مسلمان ایران بپردازد.

وی افزود: نظریه پردازی دربارهٔ الگوی منحصر به فرد زن مسلمان ایران راه را برای نسل جدید باز خواهد کرد تا از این گنجینه عظیم ره توشه برگرفته و راه نورانی که زنان شهیده با افتخار و عزت تا امروز برای ملت ایران آفریدند ادامه دهند.

سردار نقدی پیام مقام معظم رهبری ( مدظله‌ العالی) به کنگره ۷ هزار زن شهید را مهر بطلانی بر تفکر شرق و غرب راجع به زن دانست و تصریح کرد: غرب و شرق بیان ناتوان و ناقصی در رابطه با حقیقت زن دارند اما زن مسلمان آزادی خواه و پیشرو در انقلاب اسلامی معنا شده است که شعرا، ادبا، نویسندگان و رسانه های کشورمان باید به میدان آمده و این ظرفیت عظیم را با هنر زیبای خود ماندگار کنند.

وی در پایان با تاکید کرد: شهدای زن حقایقی بودند که در بیان آن ها غفلت شده جریان عظیم شهدا عظیم شهدا  بسیاری از انحرافات جامعه در مورد زن را شست و شو می دهد و حقیقت زن مسلمان انقلاب اسلامی را به جهانیان می نمایند.

 انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.