شهدای والامقام عرصه خبر الگویی کامل برای فعالان عرصه اطلاع رسانی هستند

سردار سرتیپ دوم پاسدار ‘داود غیاثی راد’ عصر یکشنبه در آستانه ۱۷ مرداد روز خبرنگار و سالروز شهادت ‘محمود صارمی’ در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به تشدید توطئه های فرهنگی و اقدامات تبلیغاتی سوء دشمن علیه انقلاب اسلامی در جنگ نرم، تلاش بی وقفه خبرنگاران و فعالان عرصه خبر برای شکست دشمن در این بخش ضروری است.

وی تاکید کرد: امروز دشمن برای ضربه زدن به ایران اسلامی از طریق رسانه ها و بوق های تبلیغاتی به صورت جدی وارد میدان شده است، بنابراین خبرنگاران کشور باید با آموزش های مرتبط برای ناکامی آنان اقدام جدی کنند.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور بیان کرد: خبرنگاران پیام رسانان صدیق جامعه هستند و در این عرصه تلاش فراوانی در راستای اطلاع رسانی دقیق و درست به ویژه در راه رشد، توسعه و آبادانی کشور انجام می دهند.

سردار غیاثی راد خاطر نشان کرد: خبرنگاران افرادی شایسته، متعهد و تلاش گر هستند که در راستای دفاع از ارزش ها و رساندن پیام انقلاب اسلامی به دنیا نقش به سزایی دارند.

وی ادامه داد: خبرنگاران متعهد و متخصص رسانه های کشور باید در شناساندن توطئه های دشمنان به مردم بیشتر تلاش کنند تا بصیرت افزایی با محوریت ولایت فقیه در کشور جاری و ساری شود.

معاون روابط عمومی و تبلیغات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کشور یادآور شد: در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران با تقدیم خون مطهر خویش، رشادتها و پیروزی های رزمندگان اسلام را انعکاس دادند که در تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی ملت اثر گذار بود.

سردار غیاثی راد اظهار کرد: مسوولان ذیربط باید برای رفع نیازهای خبرنگاران بیشتر برنامه ریزی و تلاش کنند زیرا این قشر هیچ گاه نیازهای شخصی را بر منافع عمومی ترجیح نداده اند.ک/۳

۵۱۷/۵۰۷/ ۱۵۳۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۶۲۶۰۶


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.