شهدا رفتند تا به ما عزت بدهند

حجت الاسلام ˈجعفر رعایتیˈ در نخستین همایش زنان ایثارگر سپاه ناحیه شاهرود در سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس و بخصوص زنان شهیده و ایثارگر اظهار داشت: شهدا با نثار جان خود کشور را بیمه و مردم را از زیر یوغ استعمارگران نجات دادند و به ما عزت دادند.

وی با اشاره به دوران ستم شاهی گفت: در رژیم طاغوت استکبار و غرب ما را در کشور خودمان تحقیر می کردند و آمریکاییها بر ایران مسلط بودند و از ایران حق توحش می گرفتند چرا که ایرانیان را مردمی وحشی می شناختند و این شهدا بودند که ما را سربلند کردند و افتخار و عزت را ارزانی کردند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با اشاره به جنگ نرم دشمن افزود: امروز سنگر عوض شده است و جنگ سخت تبدیل به جنگ نرم شده است و دشمنان با تهاجم فرهنگی به مقابله با ارزش های دینی برخاسته اند.

رعایتی با تاکید بر نقش مهم بانوان در این عرصه خاطر نشان کرد: بانوان مانند دوران دفاع مقدس در جنگ امروز نیز نقش مهمی دارند و باید جوانانی تربیت کنند که ادامه دهنده راه شهدا باشند و با تمام توان برای سربلندی کشور و عزت اسلام کوشش نمایند.

وی گفت: خواهران باید طوری پوشش اسلامی را رعایت کنند که وقتی چشم دشمنان به آنها می افتند بدانند که هنوز اسلام و یاد شهدا زنده است.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم (عج) استان سمنان با تاکید بر شاهد بودن شهدا بر اعمال مردم افزود: شهدا زنده اند و حاضر و ناظر بر اعمال و رفتار هستند و اگر به یاد شهدا باشیم و راهشان را ادامه دهیم قطعاً شهدا نیز به یاد هستند و برای ما دعا می کنند.

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی سپاه استان سمنان این همایش روز یکشنبه به همت بسیج جامعه زنان سپاه ناحیه شاهرود در گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد.ک/۱

۵۹۹/۶۰۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.