شهرام شکوهی شبی خاطره‌انگیز را برای مخاطبان رقم زد

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

شهرام شکوهی یکم و دوم آبان در سالن همایش های برج میلاد در چهار سانس به دیدار دوستداران خود رفت.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، شامگاه پنج شنبه دوم آبان شهرام شکوهی به سالن همایش های برج میلاد رفت و  سعی کرد با تیزهوشی ترانه هایی را اجرا کند که مردم با آن خاطره دارند.

در ابتدای این کنسرت شهرام شکوهی به همراه اعضای گروه خود به صحنه آمد که همزمان با حضور این خواننده در روی صحنه مخاطبان با تشویق و دست زدن های خود نشان دادند که از حضور در این کنسرت راضی می باشند.

شکوهی در این برنامه اش نیز مانند اجراهای قبلی خود به اجرای قطعات آلبوم”مدارا” و تک قطعات اش پرداخت، همچنین این خواننده پاپ پیش از آغاز کنسرت گفت: امشب من سوپرایزی برای شما عزیزان دارم که قرار است محمدرضا لطیفی کارگردان خوب کشورمان فیلمی با بازیگری فرهاد قائمیان با عنوان “به خاطر مونا” بسازد که خواندن تیتراژ این برنامه به عهده من است.

در ادامه شهرام شکوهی قسمتی از تیتراژ این فیلم را برای مخاطبان اجرا کرد که محمدرضا لطیفی به عنوان میهمان در این کنسرت حضور داشت.

سپس این خواننده دو قطعه از آلبوم تازه خود برای مخاطبان خواند که با تشویق مخاطبان مواجه شد. همچنین قطعه “خیال کن” برای مخاطبان اجرا شد که مهلا سلیمانی ترانه سرای این قطعه به عنوان میهمان حضور داشت.

همچنین شهرام شکوهی با خواندن ” نگاه تو بهم انگیزه می ده/خدا تو رو واسه من آفریده ” شور و هیجان را در مخاطبان به اوج رساند و بعد از پایان این قطعه مخاطبان حاضر در سالن از این خواننده خواستند تا دوباره این قطعه اجرا شود که شهرام شکوهی گفت: این قطعه دلی است و با اینکه  قطعه سخت اجرا می گردد اما دوباره می خوانم.

در ادامه این کنسرت ساز تازهی که ترکیبی از ویولن و کمانچه بود رونمایی شد و این ساز با عنوان “کمالین” که توسط آرسام بابایی ساخته شده است در این کنسرت نواخته شد.

سوپرایز بعدی این خواننده خواندن قطعه ای بود که آن را به همشهریان شیرازی خود تقدیم کرد که گرشا رضایی در این قطعه با شهرام شکوهی همخوانی کرد.

در ادامه این کنسرت آرسام بابایی نوازنده ۱۸ ساله ساز ابداعی کمالین به صحنه آمد و شهرام شکوهی بعد از معرفی این نوازنده قطعه “جان خسته” را برای مخاطبان اجرا کرد.

در پایان شهرام شکوهی آخرین قطعه این کنسرت را خواند که همزمان با این قطعه کلیپ تصویری از منوچهر نوذری، حمیده خیرآبادی، بابک بیات، پرویز مشکاتیان، حمید سمندریان، حسن کسایی، جلال ذولفنون، کیومرث مطیعی، نیکو خردمند، پوپک گلدره، رضا کرم رضایی، روح الله داداشی، ناصر حجازی، علی حاتمی، ناصر عبداللهی، حسین پناهی، محمد نوری، خسرو شکیبایی، همایون خرم ، امید عباسی، پویا کیوان و مرحوم شکوهی (پدر شهرام شکوهی)…. نمایش داده شد.

در این کنسرت حسین کاشانیان (سرپرست)، گرشا رضایی (رهبر گروه)، عماد لاریجانی (کیبورد)، عادل فلاح (کیبورد)، میعاد شهابی (گیتار)، سام میرزایی (گیتار)، محسن صالح پور (گیتار)، نیما غفاری (درامز)، مهدی پاشا (پرکاشن) از اعضا و نوازندگان این گروه بودند.

گفتنی است، کنسرت شهرام شکوهی یکم و دوم آبان به همت “اکسیر نوین” در برج میلاد برگزار شد.

 

پایان پیام/۴۶/۶۲

 

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.