شهرخودرو باز هم در نیمه دوم کم آورد/ شاگردان رحمتی نخستین حذف شده از آسیا

تیم فوتبال شهرخودرو با تک گل پدرو پرس به شباب الاهلی باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا، دو تیم فوتبال شهرخودرو ایران و شباب الاهلی امارات در چهارمین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه الجنوب دوحه قطر به مصاف هم رفتند که این دیدار – مانند دیدار رفت دو تیم – با تک گل پدرو پرس در دقیقه ۸۳، یک بر صفر به سود نماینده امارات خاتمه یافت تا شهرخودرو ایران از لیگ قهرمانان آسیا حذف شود.

نیمه اول

بر خلاف بازی قبلی، شهرخودرو با شروع بازی توپ و میدان را در اختیار گرفت اما نتوانست در ۱۰ دقیقه ابتدایی موقعیتی را روی دروازه حریف ایجاد کند. اشتباه‌های متعدد هافبک‌های دو تیم مانع رسیدن توپ به مهاجمان و ایجاد موقعیت می‌شد.

در ادامه نماینده امارات سعی در نزدیک شدن به دروازه کیا داشت اما خط حمله این تیم قدرت کافی برای خطرآفرینی نداشت.

اولین فرصت بازی روی اشتباه علی نعمتی در دقیقه ۲۳ رخ داد. اشتباه نعمتی در پاس به عقب، باعث شد تا حمادی صاحب توپ شود اما این بازیکن بعد از دریبل زدن کیا، توپ را به بیرون زد.

دو دقیقه بعد حمادی فرصت داشت تا دروازه نماینده ایران را باز کند اما باز هم شوت این بازیکن به تور کنار دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

در ادامه این شهرخودرو بود که مالکیت توپ را در دست گرفت اما نتوانست موقعیتی ایجاد کند و این نیمه با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

نیمه دوم

این نیمه با حملات نصفه و نیمه شباب الاهلی آغاز شد و این شاگردان رحمتی بودند که با عقب کشیدن، چشم به ضدحملات داشتند. حملات شباب الاهلی آن‌ها را در دقیقه ۶۲ صاحب یک ضربه ایستگاهی کرد که توپ کارلوس ادواردو با برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

با وجود تعویض‌های هجومی رحمتی مانند آوردن امیرحسن جعفری و محمد قاضی، باز هم این نماینده امارات بود که بازی را در اختیار داشت. این تیم می‌توانست در دقیقه ۷۴ با اشتباه اکبر صادقی به گل برسد که ضربه آرام ادواردو را کیا در اختیار گرفت.

در ۱۵ دقیقه پایانی این شاگردان رحمتی بودند که فشار را روی دروازه حریف بیشتر کردند اما جعفری و سیف‌اللهی نتوانستند برای مهاجمان شهرخودرو موقعیت مناسب ایجاد کنند.

در دقیقه ۸۳ و روی غفلت بازیکنان شهرخودرو، کارلوس ادواردو، پدرو پرس اسپانیایی را با کیا در حالت تک به تک قرار داد که او هم توانست گل پیروزی‌بخش نماینده امارات را به ثمر برساند تا شباب الاهلی باز هم با نتیجه یک بر صفر نماینده ایران را شکست دهد.

در دقایق پایانی بازیکنان شهرخودرو دو بار این فرصت را داشتند که بازی را به تساوی بکشانند اما قاسمی‌نژاد و طاهران قدر این فرصت‌ها را ندانستند تا شهرخودرو همچنان در حسرت گلزنی در لیگ قهرمانان آسیا باقی بماند.

با این شکست، شهرخودرو بدون امتیاز در قعر جدول گروه B باقی ماند و شباب الاهلی با ۶ امتیاز در رده سوم قرار گرفت. به این ترتیب، با توجه به شکست شهرخودرو برابر شباب الاهلی در مجموع دو بازی رفت و برگشت و ۹ امتیازی بودن الهلال عربستان، نماینده ایران از لیگ قهرمانان حذف شد.

ترکیب شهرخودرو: محمدجواد کیا، علی نعمتی، فرشاد فرجی، اکبر صادقی (۸۵-امید منصوری)، امین قاسمی‌نژاد، حسین مهربان (۶۱- محمد قاضی)، حسن جعفری، علی طاهران، محمدرضا خلعتبری (۷۳- امیرحسن جعفری)، محمد فرامرزی و روح‌الله سیف‌اللهی.

ترکیب شباب الاهلی: ماجد ناصر، محمد مرزوق، ولید عباس، عزیزجان گانیف (۶۱- محمد جمعه)، سالم الحمادی (۴۶- کارلوس ادواردو)، عبدالعزیز حسین، احمد خلیل (۷۸- پدرو)، یوسف جابر، محمد الهاشمی، عید خمیس و ماجد حسن.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.